7 نرم افزار برتر 2019
نوشته شده توسط : عباسی


7 نرم افزار برتر 2019
نرم افزار Weather
نرم افزار پیش گویی حالت آب و هوا که طراحی اپلیکیشن به یاروهمدم مشاهده توئیت‌های بقیه افراد در رابطه موقعیت آب و هوای ناحیه شما پباده سازی شده‌است.این برنامه به صورت قشنگ و اختصاصی به شخصی وضع آب و هوا را نشان می دهد.به گفته خالق داده ها این برنامه هر دقیقه آپ دیت میشوند. همینطور دارنده نقشه های متحرک و رادار میباشد.قابلیت و امکان جذاب دیگر این اپلیکیشن، هشدار برای روز‌هایی میباشد که هوا مطابق میل شما وجود ندارد! این برنامه تحت عنوان دوستداشتنی ترین نرم افزار اکران آب و هوا در پلی استور معرفی شده‌است.

نرم افزار Bouncer
برنامه Bouncer یک ابزار بسیار جالب میباشد که با به کار گیری از آن می‌توانید به برنامه ها دسترسی های موقتا بدهید. در ورژن های اندروید شش به آنگاه سیستم استدلال دسترسی های محدودی را به برنامه ها اعطا مینماید تا بتواند امنیت تلفن همراه شمارا تضمین نماید. البته این شما می‌باشید که می‌توانید به برنامه ها جواز دسترسی به قسمت های گوناگون تلفن همراه مانند دوربین و مخاطبین را بدهید. بعضی وقت ها در هنگام به کارگیری از طرحی ناچار به دادن دسترسی می‌شوید البته نمی‌خواهید این دسترسی مستمر باشد و تداوم پیدا نماید. با به کار گیری از این برنامه این دستور قابلیت پذیر خواهد بود. به این رخ که با معین کردن دسترسی های هر برنامه بعداز دادن دسترسی موقتا به آن برنامه مجددا دسترسی ها را از برنامه میگیرد.


Bouncer یک ابزار بسیار جالب میباشد برای جواز دسترسی موقت به برنامه ها
نرم افزار Google Drive
Google Drive به فارسی گوگل درایو یکی‌از دیگر از شایسته ترین سرویس ها شرکت گوگل، یک خدمت ابری پایین اینترنت عام المنفعه اشخاص دنیا میباشد که قابلیت حفظ، اجرا و همگام سازی فولدر های شما با دیگر یوزرها عالم را در اختیارتان قرار می‌دهد! این خدمت کارکشته که از افزوده های گوگل داک میباشد به یوزرها این قابلیت را میدهد که به راحتی گونه های فولدر های متعدد را در یک فضای ابری بسیار امن ذخیره کنند و در فیس مایل بودن آن‌ها را با دیگر یوزرها به اشتراک بگذارند. با نصب نرم افزار قانونی Google Drive برروی تبلت و یا این که موبایل اندرویدی تان قادرید در محیطی معمولی، خوشگل و سوای تبلیغات اکانت کاربردی گوگل درایو خویش را رئیس کرده و در محیطی جذاب خیس نسبت به وبسایت، شغل های متعدد مدیریتی تان را انجام دهید!

نرم افزار Waze
این برنامه یکی دوستداشتنی ترین برنامه های جهت یابی و مکان یابی هوشمند اندروید و از مالامال دانلود ترین نرم افزار جهان میباشد. Waze مطرح ترین جهت یاب مبنی بر جمعیت جهانی است که دارنده بیشترین به کارگیری میان یوزرها اسمارت فون ها میباشد. یوزرها با نصب این برنامه میتوانند حالت مکانی خویش را به اشتراک بگذارند و لحظه به لحظه از موقعیت ترافیک حیطه متبوع با خبر شوند.


Waze وسیع ترین جهت یاب بر طبق جمعیت جهانی هست
نرم افزار Google Assistant
برنامه دستیار گوگل که در سیستم برهان اندروید 5 به بالا و حتی ios 9 در دسترس میباشد.شما میتوانید با اوامر صوتی از دستیار گوگل در باب شرایط آب و هوایی، فیلم های دارای شهرت، بازیگران مطرح و غیره سوال نمائید و سوای نوشتن با این برنامه رابطه برقرار نمائید.

نرم افزار Google Play Music
این نرم افزار پخش‌کننده موسیقی آندروید قابلیت دسترسی سریع به فولدرهای موسیقی شمارا آماده می‌آورد.از تجهیزات دیگر این برنامه می شود به قابلیت و امکان کاوش سریع، ذخیره نوا از روی PC و ساخت یک کتابخانه فردی موسیقی اشاره کرد. دیدنی میباشد بدانید که آهنگ پلیر گوگل تا به‌این لحظه در مارکت گوگل بیش تر از یک میلیارد توشه دانلود شده‌است.

نرم افزار LassPass Password Manager
نرم افزار مدیر پسورد LassPass برای ذخیره یوزرها اینترنتی بکار می رود. با به کارگیری از این نرم افزار هر پسوردی را یکبار وارد میکنید و این برنامه ان را در سرور خویش ذخیره میکند و در مراجعه های بعدیبه وبسایت های متبوع، قسمت های مرتبط با اسم کاربری و واژه عبور را به طور اتومات برای شما مالامال می نماید.


نرم افزار مدیر پسورد LassPass برای ذخیره یوزرها اینترنتی بکار می رود
همانگونه که مشاهده

 

همانگونه که مشاهده





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: