آموزش نحوه ایجاد فاصله بین خطوط در اینستاگرام
نوشته شده توسط : عباسی

در موقعیت معمول وقتی که پستی را در اینستاگرام منتشر می‌کنید متن کپشن شما فارغ از هیچ مسافت ای در تحت پست نشان داده می شود. علت آن این میباشد که اینستاگرام مسافت فی مابین خطوط را حذف می‌کند و متن شما فارغ از هیچ مسافت ای به طور پیوسته منتشر می‌گردد. طراحی اپلیکیشن درین حالت اکثر یوزرها به مراد ساخت مسافت دربین خطوط به مجبور از ایموجی (شکلک) و یا این که نقطه به کار گیری می نمایند. هم اکنون میخواهیم بدانیم به چه شکل در کپشن اینستاگرام مسافت خطوط را تهیه و تنظیم کنیم؟ برای این خواسته درین نوشته‌ی علمی از صاحب خانه فا مگ به یادگرفتن ساخت مسافت دربین خطوط در اینستاگرام میپردازیم.

موضاعاتی که درین مقاله فراگیری داده گردیده اند:

رفتن به خط آن گاه در اینستاگرام اندروید
مسافت فی مابین خطوط در اینستاگرام با symbols
طریق ساخت مسافت دربین خطوط اینستاگرام با استیکر
تولید خط خالی در اینستاگرام با نیم مسافت
برنامه رفتن به خط آن‌گاه در اینستاگرام اندروید
به کار گیری از نرم افزار instaSpacer
مسافت در بین خطوط اینستاگرام در آیفون

رفتن به خط سپس در اینستاگرام اندروید
یکی اصول نگارش نوشته رعایت مسافت میان خطوط میباشد البته متاسفانه قابلیت مسافت پرتاب کردن در بین خطوط در اینستاگرام نیست. حتی در صورتیکه یک سری توشه کلید shift را بزنید مسافت در میان خطوط به صورت خود کار بعداز تکثیر از دربین می رود. در چنین حالتی شما بدون چاره می‌باشید متن کپشن را به طور پی در پی و فارغ از هیچ مسافت ای تایپ نمایید. این مورد از خوانا بودن متن درج شده می کاهد و کمتر کسی قصد به تلاوت متن های طولانی متواتر را داراست. برای دوری از وقوع این ایراد از تایپ کردن متن کپشن مستقیما در اینستاگرام اجتناب نمائید. همینطور برای حل این اختلال رویکرد کارهایی موجود است که درپی مقاله می‌خواهیم به آن ها بپردازیم.

 

1- مسافت در بین خطوط در اینستاگرام با symbols
گهگاه در اینستاگرام متن کپشن شما کوتاه میباشد و نبود مسافت مشکلی ساخت نمی نماید البته چنانچه متن کپشن شما طولانی باشد نبود مسافت دربین خطوط برای خواننده متن خسته کننده خواهد بود. برای بهبود خوانایی لازم میباشد از طریق های تولید خط خالی در اینستاگرام به کار گیری فرمایید. تایپ کردن کپشن های طولانی فارغ از رعایت نکات نگارشی جذابیت متن های شما‌را از میان میبرد.

معمولی ترین شیوه برای ساخت مسافت در میان خطوط در کپشن اینستاگرام استعمال از نمادها و استیکرهای خویش اینستاگرام میباشد. مستقیما وارد اینستاگرام گردید کپشن خویش را تایپ نمائید و هر کجا نیاز به تولید مسافت در میان خطوط داشتید از نقطه،خط تیره و یا این که استیکر استعمال فرمایید. ایراد اصلی این مورد برای تولید مسافت دربین خطوط در اینستاگرام این میباشد که استیکر مصرف شده قابل مشاهده میباشد. این طریق برای برخی از یوزرها به ویژه کسب و امور غیر قابل استعمال می‌باشد.

2- طریق تولید مسافت در میان خطوط اینستاگرام با استیکر
نخست تیتر متن کپشن خویش را تایپ فرمایید. (می‌توانید به جای پست تازه پست های پیشین را ادیت فرمایید.)
برای رفتن به سطر بعد از آن نخست دکمه enter که در ذیل کاغذ سمت راست قراردارد را لمس فرمایید و آرم sym در کناره تحت سمت چپ کیبورد ضربه بزنید.
کلید اینتر در تلفن همراه های اندروید با آیکن نشان داده میشود.
یکی‌از نمادها و یا این که استیکرها را گزینش نمائید و مجددا کلید enter را فشار دهید. (درین نوشته‌علمی برای ساخت مسافت در میان خطوط از نقطه مصرف شده میباشد)

بعداز اضافه کردن آرم پارتیشن مجددا دکمه در ذیل ورقه را لمس نمائید و استارت به تایپ جمله بعدی فرمایید.
همانگونه که مشاهده می‌کنید در‌این شیوه علامت، استیکرهای دیوایدر خطوط در بین جمله نمایش داده میشود و از زیبایی متن شما می کاهد. هم اکنون در پی تصمیم داریم طریق هایی را مطرح کنیم تا علاوه بر محافظت زیبایی ورقه سبب تولید مسافت دربین خطوط کپشن یا این که بیو در اینستاگرام گردد.

3- ساخت خط خالی در اینستاگرام با نیم مسافت
توصیه ویژه: یکی شیوه های معمولی و کاربردی برای رفتن به خط بعدی در اینستاگرام استعمال از نیم مسافت میباشد. کیبورد بخش اعظمی از تلفن همراه های اندروید نیم مسافت را ندارد. SwiftKey Keyboard یکی شایسته ترین کاغذ کلیدهای اندروید بشمار می رود که‌این مورد را در دست شما قرار میدهد و برای استعمال، لازم میباشد آن را دانلود فرمائید. بعداز نصب کیبورد شما به راحتی می‌توانید با زدن کلیدهای نیم مسافت و اینتر میان خطوط کپشن های اینستاگرامتان مسافت تولید نمایید. بنابراین علاوه بر تولید مسافت دربین خطوط کپشن، زیبایی و ظواهر ورقه نیز نگهداری می‌شود. طریق عمل با این کیبورد را به دنبال باز نگری می‌کنیم.

طرز پیشنهادی: به یاری نیم مسافت علاوه بر ساخت مسافت فی مابین خطوط کپشن در ایسنتاگرام می‌توانید ظواهر محتوایی خویش را نیز مراقبت فرمایید. صاحب خانه فا مگ این طریق را به شما توصیه مینماید.

تولید نیم مسافت در اندروید با کیبورد swiftkey
کیبورد SwiftKey Keyboard را از گوگل پلی دانلود و نصب فرمائید.
بعد از نصب برنامه در بخش پیکربندی تلفن همراه تلفن خویش آیتم language and input را گزینش و مورد Default Keyboard را لمس نمائید.

آن‌گاه کیبورد پیش فرض موبایل تلفن خویش را روی Microsoft SwitftKey keyboard قرار دهید.

در غایت مورد SET UP INPUT METHODS را گزینش فرمایید. تا کیبورد برای شما در دسترس قرار گیرد.
در نرم افزار اینستاگرام در هنگام تکثیر پست مشاهده می‌کنید که تم کیبورد تلفن همراه شما عوض شده و مشکی رنگ درآمده میباشد. بعداز تایپ تیتر کپشن، برای رفتن به خط آن گاه در اینستاگرام مورد return را گزینش فرمایید. (در بعضا از ورقه کلیدها return با آیکن نشان داده میشود.)
بعداز نشر پست مشاهده میکنید کپشن پست شما سوای هیچ تغییری با رعایت مسافت تولید گردیده در میان خطوط نشان داده میشود.

4- برنامه رفتن به خط آن گاه در اینستاگرام اندروید
یکی‌از نحوه های تولید خط خالی در اینستاگرام استعمال از برنامه های پیام رسان در تلفن همراه های اندروید و ios میباشد. شما می‌توانید متن دلخواه خویش را در نصیب ارسال متن کانال اجتماعی تلگرام یا این که رخ بوک و یا این که برنامه note تلفن همراه تایپ نمائید. مسافت های لازم میان خطوط را تولید فرمایید آن گاه متن را نسخه برداری کرده و در بخش کپشن اینستاگرام paste نمائید. بعداز تکثیر پست موردنظرتان مشاهده می‌کنید که متن کپشن به به عبارتی حالتی که تایپ گردیده بود در اینستاگرام منتشر شده‌است.

این طرز برای تایپ کردن توضیحات بیو اینستاگرام نیز قابل به کارگیری میباشد و شما میتوانید متن بیوگرافی خویش را با استعمال از نرم افزار های پیام رسان در چندین جمله تایپ نمائید. در هر جایی که نیاز بود از کلید اینتر به کار گیری نمائید. در غایت متن را اسکن کرده و به نصیب بیو اینستاگرام منتقل فرمایید.

 

5- استعمال از نرم افزار instaSpacer
میتوانید از نرم افزار هایی نظیر instaSpacer برای تولید مسافت میان خطوط به کار گیری فرمایید. شایسته ترین خصوصیت این نرم افزار این میباشد که شما بدون چاره نیستید از کاراکترهای نظیر نقطه، خط تیره و یا این که استیکر برای جداسازی خطوط به کارگیری کنید. برای به کار گیری از این ابزار فرایند پایین را دنبال نمائید:

برنامه را از گوگل پلی دانلود و روی موبایل گوشی خویش نصب فرمایید.
وارد برنامه گردید و کپشن خویش را تایپ نمایید. بعداز انتها تایپ کردن متن روی دکمه (convert (copy and paste در زیر قاب ضربه بزنید.

در حال حاضر برای چسباندن متن در اینستاگرام مورد paste on instagram را لمس نمائید.
با تعیین این مورد به اینستاگرام هدایت می‌شوید. برای اضافه کردن کپشن به پست خویش کافیست در نصیب کپشن پست اینستاگرام روی کاغذ ضربه بزنید و آیتم paste را تعیین نمائید.

مسافت در میان خطوط اینستاگرام در آیفون
در هنگام تایپ کردن کپشن در اینستاگرام ممکن میباشد مورد return و enter در کیبورد تلفن همراه شما اکران داده نشود. در تلفن همراه های آیفون برای حل نقص‌ مسافت میان خطوط در اینستاگرام در هنگام تایپ متن در اینستاگرام روی دکمه 123 در ذیل کاغذ ضربه بزنید و بعد مورد return در کناره ذیل سمت راست ورقه را لمس نمائید. با تعیین این مورد یک خط تازه در نوشته تولید می گردد. در این حالت دیگر نیازی به استعمال از نرم افزار های دیگر برای مسافت پرت کردن فی مابین خطوط در اینستاگرام را ندارید.

نکات مهم در باب تولید مسافت در بین خطوط اینستاگرام

از تایپ کردن بی واسطه متن کپشن در نرم افزار اینستاگرام اجتناب نمائید.
دقت داشته باشید در اینستاگرام قابلیت و امکان به کارگیری از کلید enter دوبار متوالی نیست.
هشتگ های اینستاگرام از خطوط جداکننده پشتیبانی می‌کنند. بدین ترتیب میتوانید هر هشتگ را در سطری مستقل و سوای نیاز به چسبیدن به هم تایپ نمایید.
حداکثر تعداد کاراکتر در کپشن اینستاگرام 2200 و حداکثر تعداد کاراکتر در کامنت ها 240 کاراکتر میباشد. دقت داشته باشید هر مسافت یک کاراکتر به حساب آورده می شود.
رعایت مسافت میان خطوط خیر فقط سبب ساز خوانایی و ادراک مقاله می گردد بلکه محتوای درج شده دارنده جذابیت بصری میگردد. در حالتی که می‌خواهید محتوای ایجاد گردیده شما در اینستاگرام تاثیرگذار باشد لازم میباشد اصول نوشتاری را در آن رعایت فرمایید. درین مقاله به فراگیری تولید مسافت در بین خطوط اینستاگرام با به کار گیری از طریق های مختلف پرداختیم. در شرایطی که این فراگیری برای شما کاربردی بود لطفا پیوند آن را برای دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید. در شرایطی که سوالی درباره با طرز های مسافت پرت کردن دربین خطوط در اینستاگرام و رفتن به خط سپس در اینستاگرام اندروید دارید در بخش نظرها مطرح نمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: