اینترنت نرم افزار چه است و چه تفاوتی با نرم افزار ساکن و سایت دارااست؟
نوشته شده توسط : عباسی


اینترنت نرم افزار چه است و چه تفاوتی با نرم افزار ساکن و سایت دارااست؟
در بالا به تفاوت اینترنت نرم افزار و نرم افزار مستقر میپردازیم، نرم افزار ساکن در واقع به عبارتی نرم افزار هایی میباشد که از اپ استورها دانلود و در تلفن همراه نصب میگردند، البته یک اینترنت نرم افزار در اصل نیاز به نصب ندارد و در مرورگر مشهود است، طراحی اپلیکیشن بدین ترتیب اینترنت نرم افزار ها هم در اندروید و هم در IOS قابل استعمال مشترک می‌باشند

در زمینه ی تفاوت وبسایت با اینترنت نرم افزار، تعاریف بسیار و متفاوتی موجود هست که برای داده ها طولانی تر و با جزییات بیشتر میتوانید به نوشته‌علمی \"تفاوت وبسایت با اینترنت نرم افزار چه میباشد؟\" مراجعه فرمائید، البته آنچه که مهم و شاخص می‌باشد، این میباشد که تاکید سایت بر محتوای یکسان برای تمامی و آگهی هست اما اینترنت نرم افزار بر فعالیت و تعامل توکل داراست و معمولا داده ها را با اعمال دسترسی های متفاوت و براساس نیاز استفاده کننده اکران میدهد. از طرفی در اینترنت نرم افزار ها به تعامل های بیشتری از طرف استفاده کننده و سرور نیاز است، که سالها گرفتاری طراحان اینترنت اپ ها بوده میباشد که با فناوری های تازه همانند PWA تا حد متعددی این مبحث تحقق یافته میباشد.

 

 

 

اینترنت نرم افزار های PWA – فناوری تازه دنیای اینترنت
اینترنت‌نرم افزار‌های پیش رونده (Progressive Web Apps) یا این که به اختصار PWA یک فناوری تازه در حوزه پباده سازی نرم افزار های تلفن همراه تلقی میگردد این فناوری نخست در سال ۲۰۱۵ و بوسیله گوگل معرفی شد، گوگل با تجهیزات جدیدی که در اینگونه از اپ های ذیل اینترنت تعبیه کرد قابلیت و امکان نزدیک کردن اینترنت اپلکیشن ها به اپلیکشین های مستقر(Native) را آماده نمود.
اگربخواهیم به اختصار در خصوص PWA سخن کنیم می اقتدار ذکر کرد PWA در واقع به عبارتی اینترنت نرم افزار است که از فناوری های امروزی جهت نزدیک کردن کارکرد خویش مشابه یک نرم افزار عادی سود کرده میباشد، سه قابلیت و امکان مهم که پیش از این در اینترنت نرم افزار ها نبود دربرگیرنده ارسال اعلان از سمت سرور، امکان اضافه کردن به برگه خانگی و کارایی آفلاین جزوه فناوری های مدرنی میباشد که از آنان کلام کردیم!
به چه برهان اینترنت نرم افزار های PWA در سرزمین ما می‌تواند چیره خیس کار نماید؟
نکته اولیه یک مبحث جهانی میباشد و پژوهش ها اخیر نشون داده که خیلی از مردم اضافه از چندین مدل نرم افزار مشخص و معلوم در موبایل خویش را استعمال نمی‌کنند! جدید نخست بایستی کاوش نمایند، نصب نمایند و آنگاه استعمال نمایند بعداز یک مقطع هم کلا ممکنه از اون استعمال نکنند! ولی در موقعیت نرم افزار PWA صرفا با یک نشانی میتواند به آن دسترسی داشته باشد.
نکته دوم تحریم های اعمال گردیده در تلفن همراه های آیفون اقبال برد PWA ها در کشور ایران را خیلی طولانی تر نموده است، مثال های عملیاتی را در بعضا از اپ های وسیع اهل ایران مشاهده می‌کنید.
نکته قابل توجه اینکه اینترنت نرم افزار های PWA قابلیت و امکان نصب و قرارگیری آیکون رو دارا‌هستند! در غایت می بایست اعتنا نمود که PWA ها زمان اول تکامل خویش را سپری می‌نمایند و نمی اقتدار آینده آنان‌را قضاوت نمود.

 

 

 

به چه شکل اینترنت نرم افزار پیاده سازی میگردد؟
مجموعاَ هر آنچه که پایین اینترنت و با اعمال دسترسی های گوناگون پیاده سازی شود را می‌گردد اینترنت نرم افزار و یا این که اپلیکیشن پایین اینترنت نامید. این به‌این مفهوم نمی‌باشد که کل اینترنت نرم افزار به صورت یک وبسایت و صرفا در وب پیاده سازی شود، اینترنت نرم افزار می‌تواند تیم ای از تارنما ها ، نرم افزار های تلفن همراه، ربات های تلگرام و یا این که حتی قابل انعطاف افزارهای آفلاین هم باشد که تمامی این ها به صورت جامع و متمرکز در اختیار گرفتن شوند و شما بتوانید با تمرکز به داده ها گردآوری گردیده، به کسب و عمل خویش رسیدگی نموده و یا این که اینکه به هدف ها خویش در ارتقاء فروش برسید.

کمپانی کیان تجارت بعد از سالیان عمل و کسب تجربه در این باره و بعداز پیاده سازی اینترنت نرم افزار های متعدد فروشگاهی در مغازه های زنجیره ای متعدد و تعدادی اینترنت نرم افزار عملیاتی در بخش های گوناگون هم پا نخستین، افتخار دارااست که آمادگی خویش را برای تجزیه آنالیز و پیاده سازی اشکال اینترنت نرم افزار های پیچیده و وسیع اعلام کند.

انجین یا این که back-end (بک اند) همه این اینترنت نرم افزار ها به طور کامل پباده سازی و پیاده سازی گردیده به وسیله کارشناسان خویش گروه بوده و دارنده پنل مدیریتی بسیار قوی و سبک می‌باشد که می‌تواند خروجی api و اینترنت خدمت های برپایه RestFul (رست فول) را ارائه کند، که‌این قابلیت و امکان فوق العاده و امن قادر است در خدمت های back-end (بک اند) اشکال نرم افزار ها و ربات ها و اپلیکیشن های ذیل اینترنت به فعالیت آید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: