بهترین پلتفرم‌ها برای طراحی اپلیکیشن موبایل
نوشته شده توسط : عباسی


۳ - TheAppBuilder
پلتفرم TheAppBuilder تیم‌ای از اپ‌ها را با اعتنا به کارکنان، مشتری‌ها، روی داد‌ها طراحی اپلیکیشن و بروشور‌ها با دو رویه مختلف در دست شما قرار می دهد. در‌صورتی‌که شما در درحال حاضر پباده سازی یک اپ تحت عنوان اینترانت برای یک کمپانی می باشید، ممکن میباشد این بستر برای شما مطلوب باشد. می توانید با استعمال از گروه ابزار آنلاین نرم افزار را بسازید و یا این که فراگیری ارائه گردیده یا این که خویش TheAppBuilder برای تعریف و تمجید و ایجاد ساختار نرم‌افزار و ساخت محتوای اول با شما همیاری خواهد کرد.

 

با به کارگیری از AppLibrary مخصوص، میتوانید پنجره‌ای را در یک‌سری نرم‌افزار در چنگ یوزرها خویش قرار دهید و حتی آن را با برند فردی خویش سفارشی فرمائید. شما میتوانید از هر دو اپلیکیشن همگانی و سری این پلتفرم با اسم کاربری و رمزعبور حفظ فرمایید و آنها‌را از روش مغازه نرم‌افزار توزیع فرمایید و از ترکیب فهرست دایرکتوری فعال TheAppBuilder به کار گیری فرمائید تا بتوانید با گواهینامه‌های جان دار و مجموعه‌های استفاده کننده وارد گردید.

به‌روزرسانی ساختار و محتوای نرم‌افزار‌های شما حتی پس از پخش زنده سهل وآسان میباشد، چون می توانید به‌روزرسانی‌های نامحدود را انجام داده و در یک سیستم برهان متفاوت بر روی سیستم دلیل‌های متعدد منتشر نمایید. این پلتفرم از آیپد، آیفون و اندروید پشتیبانی می‌نماید و به‌روزرسانی‌ها در بازه ۶۰ ثانیه بعد از ارسال تغییر و تحول، به طور زنده اجرا می گردند. به حیث می رسد بازه آپ دیت رسانی با بقیه خدمت‌ها همخوانی ندارد.

بیشتر بخوانید: چه‌طور قدمت باتری موبایل خویش را ارتقاء دهیم؟

۴ - Good Barber
Good Barber یک بستر برای ایجاد نرم‌افزار‌های آیفون و اندروید به یاروهمدم نرم‌افزار‌های اینترنت باصرفه ارائه می دهد. برای هرکدام از سیستم برهان‌ها، سوای تایپ کردن یک خط کد، میتوانید مجموع جزئیات اپلیکیشن را در دست گرفتن فرمایید. چندن قالب پباده سازی بسیار قابل تهیه با علامت‌های بسیار قشنگ و دسترسی به فونت‌های گوگل برای استارت عمل وجود دارااست.

 

این اپ‌های اینترنت مترقی میتوانند به طور تئوری جایگزین سایت فعلی شما شوند، چون می توانند برای دسکتاپ، گوشی و تبلت‌ها باصرفه شوند. با هر توشه تهیه پارامتر‌های جانور در اپ خویش، برخورد بصری فوری اخذ میکنید. با اذن دادن به آنان برای ارسال مقاله ها، عکس‌ها و فیلم‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و عملی را ارسال فرمائید و خواننده گان خویش را به شرکت کردن‌کنندگان تبدیل نمائید. همینطور میتوانید نرم‌افزار خویش را سازماندهی کرده و قسمت‌هایی از فیلم، عکس، صداها، روی داد‌های زنده و مورد ها دیگر را اضافه نمائید.

۵ - Appy Pie
Appy Pie ابزاری برای ساخت اپ تلفن همراه یاروهمدم بر طبق فضای ابری میباشد که به یوزرها فارغ از مهارت اپلیکیشن‌نویسی قابلیت و امکان می دهد نسبتاًً برای هر پلتفرمی اپلیکیشن ساخت نمایند و آن را منتشر نمایند. چیزی برای نصب یا این که بارگیری نیست - صرفا کافی میباشد صفحه های را بکشید و رها فرمائید تا اپ تلفن همراه خویش را به طور آنلاین تولید نمائید. بعد از اتمام فعالیت، یک نرم افزار ترکیبی بر اساس HTML5 اخذ میکنید که با مجموع سیستم برهان‌ها، برای مثال iOS، Android و ویندوز حتی یک نرم‌افزار توسعه یافته فعالیت می‌نماید. همگی ورژن‌ها در طول حقیقی و واقعی می‌باشند، با قابلیت ارسال اعلان‌های فشار، کسب درآمد از تبلیغات، دیدن تجزیه و بررسی زنده و ردیابی جای با GPS. همینطور می توانید فید‌های رسانه‌های اجتماعی، وب لاگ‌ها، تارنما‌ها، صدا، رادیو و موردها دیگر را مخلوط نمایید.

 

هنگام به کار گیری از این سیستم ادله، تم‌های مختلفی از رستوران گرفته تا پایانه رادیویی ارائه می کنید. آنان همینطور دارنده یک نرم‌افزار زمانبندی وعده دیدار می‌باشند که مخصوصاً برای شغل ها مانند پزشکان، تالار‌ها با خصوصیت‌های تماس مانند تماس تک لمسی موثر میباشد. با به کارگیری از ورقه کد می توانید کد دلخواه و iframes را تعبیه نمائید.

۶ - AppMachine
AppMachine یک بستر کاربردی برای ساخت‌و‌ساز سهل و پباده سازی اپ‌های مستقر رشته‌ای برای iOS و اندروید میباشد. با به کارگیری از رابط کشیدن و آزادکردن، میتوانید بلوک‌های ساختمانی مختلفی را ادغام فرمائید که خصوصیت‌های مختلفی مثلا داده ها، عکس و فیلم را ارائه میدهند. بلوک‌های ساختمان همینطور به شما قابلیت و امکان می دهند تا نرم افزار خویش را به توئیتر و صورت‌بوک یا این که مغازه‌های آنلاین لینک و پیوند دهید. شما میتوانید اپ را به مدل منحصربه‌فرد خویش پباده سازی نمایید و مسیر‌های ناوبری، رنگ‌ها، خودکار‌ها و نشانه‌های خویش را با در دست گرفتن بدون نقص چینش و مشاهده پیشرفت خویش با به کار گیری از Previewer تعیین فرمایید.

 

این پلتفرم همینطور به شما قابلیت و امکان می دهد یک تارنما را برای محتوای اساسی که میتواند از روش iOS یا این که اندروید به یک نرم‌افزار انتقال یابد، کپی فرمایید. نرم افزار خویش را در هنگام ساختن آن آزمایش فرمائید و پیشرفت آن را در رایانه، تلفن همراه یا این که تبلت خویش تحلیل فرمایید. وقتی که نرم‌افزار شما تماماً تست و فراهم میباشد، می توانید نرم‌افزار را منتشر و تبلیغ کرده و داده‌های استفاده کننده را تجزیه و ارزیابی فرمایید. AppMachine از کلیه موردها ما یحتاج برای ورود اپ خویش به مغازه نرم افزار استور و گوگل پلی حفظ می‌نماید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: