۹ برنامه کاربردی برای ساخت‌و‌ساز رابطه در بین ویندوز ۱۰ و اندروید
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن


۹ برنامه کاربردی برای ساخت‌و‌ساز رابطه در بین ویندوز ۱۰ و اندروید
۱۴
بهمن
تولید رابطه در میان ویندوز ۱۰ و اندروید و همگام‌شدن (سینک) این دو سیستم‌دلیل با نصب یک‌سری نرم‌افزار به‌راحتی قابلیت‌پذیر میباشد.

در‌حالتی که از کامپیوتر مجهز به ویندوز ۱۰ و موبایل‌ گوشی و تبلت‌ اندرویدی به کارگیری می کنید، می توانید با نصب تعدادی نرم افزار، رابطه خیر در بین این دستگاه‌ها یعنی ویندوز ۱۰ و اندروید برقرار و داده ها مختلفی را فی مابین آنان رد و بدل فرمائید؛ از جمله میتوانید یاداشتی را در تلفن همراه‌تان بنویسید و آن را در ویندوز ۱۰ کامل شدن فرمائید یا این که یاد‌آوری یکسانی را درخصوص وعده دیدار در دو دستگاه تهیه و تنظیم فرمایید.

در‌این نوشته‌علمی از محرمانه مقاله ها یادگرفتن ویندوز ۱۰ شما‌را با ۹ اپ اندرویدی که سینک کردن ویندوز ۱۰ و اندروید را آماده می‌نمایند، آشنا و طریق‌ی فعالیت با آنان‌را نیز ذکر می کنیم. کل این برنامه‌ها از سوی مایکروسافت عرضه گردیده‌اند و بدون پول می باشند. برای به کار گیری از هرکدام از برنامه‌ها برای تبادل داده ها، می بایست با تلفن همراه اندرویدی‌تان و با به عبارتی اکانت کاربری آنلاین مایکروسافت که در ویندوز ۱۰ برای ورود به نرم افزار‌ها استعمال کردید، وارد گردید.

Cortana: همگام‌سازی تذکر‌ها میان دستگاه‌های اندرویدی و ویندوز ۱۰

اولی نحوه رابطه در میان ویندوز ۱۰ و اندروید : نرم‌افزار اندرویدی کورتانا قابلیت و امکان همگام‌سازی یاد آوری‌ها با کامپیوترهای ویندوز ۱۰ و ارسال نوتیفیکیشن به آن ها را آماده می‌نماید. برای انجام این عمل بعداز لمس منوی سه نقطه در بخش راست بالای نمایشگر در آغاز مورد‌ی Reminders و در برگه‌ی آنگاه مورد‌ی Remember to… را گزینش و درنهایت اسم یاد‌آوری‌تان را در کنار آیکون دایره‌ای وارد نمائید.

آن گاه با لمس آیتم‌ی set a time میتوانید برهه زمانی موردنظرتان را برای اخذ نوتیفیکیشن درمورد یاد‌آوری‌تان تهیه فرمایید. ضمنا در‌حالتی که میخواهید بعد از ورود به جای یا این که جای ‌های خاص‌ نوتیفیکیشن اخذ فرمائید، از آیتم‌ی set a place و برای اضافه کردن عکس به یادداشت‌تان از مورد‌ی set a photo استعمال فرمایید.

 

بعد از انجام این فعالیت یاداوری با ویندوز ۱۰ سینک می گردد؛ به‌تیتر نمونه در صورتی اپ روزنگار روی یک کدام از کاشی‌های زنده‌ی منوی آغاز سنجاق (پین) گردیده باشد، یاد‌آوری روی کاشی اپ اکران داده میگردد و در صورتی در قسمت نوتیفیکیشن‌های ویندوز ۱۰ کلیک نمائید، تذکر در پنلی کناره‌ای در پایین برنامه روزنگار اکران داده میگردد.

در ضمن قابلیت انجام این فعالیت به‌شکل برعکس نیز قابلیت و امکان‌پذیر میباشد؛ یعنی می توانید تذکر‌تان را در یکی‌از نرم افزار‌های روز‌نگار ویندوز ۱۰ یا این که نرم‌افزار کورتانا تهیه فرمائید تا موبایل‌تان آن را از روش اپ کورتانا به شما اکران دهد.

دانلود کورتانا از گوگل پلی

OneDrive: دسترسی به پوشه‌های ذخیره‌گردیده در ویندوز ۱۰ با موبایل

دو‌مین طریق رابطه فی مابین ویندوز ۱۰ و اندروید :به طبع میدانید که در ویندوز ۱۰ قابلیت ذخیره‌سازی پوشه‌ها در وان‌‌ درایو، خدمت ابری مایکروسافت، وجود دارااست و این خدمت به‌نوعی در ویندوز ۱۰ ترکیب شده‌است. برای ذخیره‌سازی فولدر‌ها در وان‌درایو، فقط کافی میباشد فولدر‌های‌تان مثل تصاویر، اوراق و بقیه فولدر‌های‌تان را تعیین و به باطن فایل‌ی این خدمت در فولدر اکسپلورر بکشید تا پوشه‌ها به‌شکل اتومات در فضای ابری لود و ذخیره شوند.

با‌به کار گیری‌از اپ اندرویدی وان‌درایو (OneDrive) می توانید کل تصاویر، ورقه ها و متن ها ذخیره‌گردیده در‌این خدمت را مشاهده کنید (اگر تصاویر و ورقه ها را لمس نمایید، می توانید آنان‌را در نصیب مختص اکران فولدر در برنامه، مشاهده و در حالتی‌که متن ها معمولی را گزینش نمائید، با برنامه پیش‌خیالی که پیش از این تعیین کرده‌اید، اکران داده میشوند).

وان‌درایو قابلیت و امکان ذخیره‌سازی فیلم‌ها و تصاویر گرفته‌گردیده با دوربین موبایل‌‌های اندرویدی در وان‌درایو را نیز مهیا نموده است و می توانید این تصاویر و ویدیوها را در ویندوز ۱۰ نیز ملاحظه کنید.

 

برای فعال‌کردن قابلیت و امکان ذخیره‌‌سازی اتومات تصاویر (یا این که کسب اطمینان از فعال‌بودن این خصوصیت) در نرم افزار گوشی، بعد از لمس آیکون ME در نصیب زیر سمت راست نمایشگر و تعیین مورد‌ی Settings و در غایت تعیین آیتم‌ی Camera upload، این مورد را فعال فرمائید. همینطور میتوانید با‌استعمال‌از مورد‌ی upload using معلوم نمایید که تصاویر صرفا در هنگام اتصال تلفن همراه به کانال‌ی وای‌فای بار گذاری شوند یا این که در حین اتصال به وب گوشی نیز این فرآیند ادامه داشته باشد. مورد‌‌‌‌‌‌های Upload only while charging و Include video که درحالت پیش‌فرض فعال میباشند، به‌ترتیب منجر می گردند تصاویر صرفا حین شارژ بار گذاری شوند و علاوه‌بر لود تصاویر، ویدیوها نیز بار گذاری شوند. ضمنا در قسمت Additional folders میتوانید فایل‌های گوناگون مثل فولدر‌ی تصاویر یا این که ویدیوهای واتساپ را برای بار گذاری گزینش نمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: