رزرو میز از طریق نرم افزار رستوران
نوشته شده توسط : عباسی


رزرو میز از طریق نرم افزار رستوران

مراجعه حضوری برای رزرو میز در رستوران وقت گیر است و در رزروهای تلفنی  طراحی اپلیکیشن  هم همیشه امکان خطا وجود داراست. فارغ از نیاز به مراجعه حضوری و سپری کردن وقت و هزینه اضافی یا نگرانی بابت اشتباه انسانی در رزرو تلفنی، مشتری می‌تواند میز خود را در رستوران رزرو کند. امکان پرداخت هزینه رزرو میز از طریق درگاه امن بانکی اپ مشتری های بیشتری را روانه رستوران می کند.

 

نوتیفیکیشن خبری

طراحی اپلیکیشن رستوران ایده ای هوشمندانه برای جلب رضایت مشتری می باشد و کسب و عمل رستوران داری را متحول می کند. ثبت شرایط مکانی رستوران در اپ برای تصمیم گیری مشتری ترفند مناسبی است. اما همیشه می توانید با ارسال اطلاعات و اخبار رستوران مشتری های بیشتری را به سالن غذاخوری جلب کنید. برای اینکه وارد رقابت با دیگر هم صنفی های خود شوید به کلیه تلفن همراه های فعال در محدوده رستوران، نوتیفیکیشن اطلاعاتی و تبلیغاتی ارسال فرمایید.

انعطاف پذیری

پباده سازی پلتفرم هایی که قابلیت و امکان تولید تغییرات را دارا هستند مدام به نفع تان میباشد. اصلاحاتی که با دقت به تجارب یوزرها و بازخوردها انجام میشود بیشترین تاثیر را در رضایت یوزرها همیشگی داراست. بسط دهندگان با پباده سازی اپ های خوب که امکان انعطاف دارا‌هستند می‌توانند اشکالات، فساد ها و گزارش های غلط را به آسانی برطرف نمایند.

بازاریابی مطلوب

برای اینکه تعداد یوزرها مقصود بیشتری را جذب فرمائید بایستی بازاریابی مطلوب برای معرفی برنامه را در حیث بگیرید. یک اپ خوب سوای آگهی مطلوب هیچ گاه شناخته نمیشود پس ضروری میباشد برای تبلیغات هزینه نمائید و نرم‌افزار را در دسترس یوزرها قرار دهید.

بیشتراز 90 درصد یوزرها از سیستم اندروید و iOS به کارگیری می نمایند. از پتانسیل هزاران مخاطب حداکثر به کارگیری را داشته باشید.

اقتدار نرم افزار خوب

برای ساخت یک برنامه قادر با سرعت کوشش بالا چه طرحی دارید؟ سوای شک و تردید یوزرها بیشتراز چندین ثانیه در انتظار نمی مانند و در صورتیکه در‌این بازه زمانی نرم افزار اجرا نشود، بازه زمانی مطلوب برای اثرگذاری بر استفاده کننده را از دست داده اید.

به روزرسانی های مداوم جهت انتقال داده ها روی سرورهای قدرتمند خیس از شغل های روتین در ارتقا سرعت برنامه های نو میباشد. کارایی بالا، سرعت بار گذاری و اجرای بدون نقص بزرگترین خصوصیت یک برنامه خوب پباده سازی شده‌است که مدام یوزرها را شیدا خویش می نماید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: