گام های طلایی نرم افزار
نوشته شده توسط : عباسی

- اینترنت برنامه:
بسط برنامه‌های اینترنت سریع و ارزان میباشد و میتوانند در چند پلتفرم اجرا شوند. این برنامه‌ها با به کار گیری از کد HTML5، CSS و JavaScript گسترش پیدا می‌نمایند. این برنامه‌های اینترنت از نرم افزار‌های مستقر توان کمتری دارا‌هستند.
- اپ هیبرید:
خط مش هیبرید جدیدترین رویکردی میباشد که برای بسط هر نوع نرم‌افزار به فعالیت می‌رود. این منش کانتینرهای ساکن پیش ساخته را با کدینگ اینترنت در هم اکنون جنبش ادغام می‌نماید تا به شایسته ترین خصوصیت‌های هر دو جهان دست پیدا نماید. در‌این روش، توسعه و گسترش‌دهنده کد اینترنت را با لهجه ساکن پهناور‌ می‌نماید تا امکان‌های منحصربفردی ساخته و به APIهای ساکن که از روش JavaScript در دسترس نیستند، دست پیدا نماید. این نحوه در اولِ عمل میباشد و قابلیت و امکان پیشرفت بیشتری داراست.


قدم 1: یک مثال اول توسعه و گسترش دهید
مرحله بعدی بعداز شناسایی روش، گسترش‌ی یک مثال اول میباشد. این فعالیت در واقع فرایند دریافت کردن یک ایده و تبدیل آن به اپلیکیشنی با قابلیت و امکان‌هایی مبنا‌ای میباشد. یک مثال نخستین فروش ایده‌تان را به خریداران احتمالی تسهیل می‌نماید. خریدارانی که می توانند به جای این که فقط تعریف جنس را بخوانند یا این که تجسم نمایند، فواید ملموس را حقیقتا مشاهده می نمایند. این عمل در جذب سرمایه گذران و فعالیت با سازندگان و یافتن مدرک بسیار دارای منفعت میباشد.
حتی در طی فعالیت بر روی مثال نخستین، احتمالا اقداماتی برای تامین امنیت نرم افزار‌تان در قبال به کار گیری غیر مجاز و دسترسی به داده‌ها انجام دهید. سوای داشتن اپلیکیشن‌ای برای بازاریابی برنامه‌تان ثبت آن در بازار عمل بسیار مشقت میباشد.


قدم 2: از یک ابزار تحلیلی مطلوب استعمال فرمایید.
شما همینطور نیاز دارید تا از ابزارهای تحلیلی مطلوب به کار گیری فرمائید که تصویری با جزئیات از اینکه یکسری بازدیدکننده از تارنما شما استعمال کرده‌اند و چطور میتوانند گشوده گردند، به شما ارائه میدهد.
برخی از ابزارهای بررسی تلفن همراه که شمارا در‌این فرایند کمک می‌نمایند:

Google Analytics
Flurry
Localytics
Mixpanel
Preemptive
با علم ها داده‌ها، برای مثال بررسی پیش‌در میان که بزودی در اپلیکیشن‌های گوشی میاید، برنامه شما قابلیت و امکان بازاریابی بالایی خواهد یافت.


گام3: آزمایش کننده‌های بتا  و طراحی اپلیکیشن را شناسایی نمایید. به بازخوردشان گوش دهید و آنهایی که دارای ربط می‌باشند به عمل بگیرید.
بتا تستینگ (Beta testing) او‌لین مجال برای به دست آوردن برخورد از مشتریان مقصود شماست. این مسئله بخصوص بدین عامل اساسی میباشد که احتمال چشم شدن شما در نرم‌افزار استور را ارتقاء می دهد. این عمل خیر صرفا ریسک متاع را کاهش می دهد بلکه برای شما انگیزش نخستین را در اپلیکیشن استور ساخت و ساز می‌نماید. شناسایی بتا تسترها وظیفه اساسی دیگری میباشد که برد نرم افزار را تضمین می‌نماید.
مهیا شدن برای فعال سازی بتا:
-مشتری غرض را تعریف‌و‌تمجید نمایید
شناسایی و تمجید پر‌نور مخاطبین مقصود بسیار اساسی میباشد. این فعالیت شمارا در طی استعمال‌تان از بتا تستر قوی به شناسایی تسترهای مطلوب می‌سازد. پژوهش ها بازاریابی قبل در فهم ارزیابی بازار مراحل بتا تستینگ را راحت می‌نماید و یاری شایانی به شما خواهد کرد.
- باگ‌ها را حذف فرمائید
قبل از آزمایش بتای نرم‌افزار بر روی پلتفرم‌های مختلف، مورد نیاز میباشد که اکثریت دستگاه‌هایی را که باگ‌های خاص ر از در بین میبرند، در حیث بگیرید. آلفا تستینگ با تعداد یه خرده از یوزرها امداد می نماید تا باگ‌های حداکثری را حذف فرمائید. در عین اکنون، نرم‌افزار پوشش دستگاه نیز برای اطمینان از کیفیت برنامه تلفن همراه اهمیت متعددی داراست.
- هدف ها را بشناسید
بتا تستینگ شایسته ترین زمان برای به دست آوردن برخورد حقیقی از مشتریان مقصود میباشد. این عمل فرصتی عالی برای فهم و شعور بیشتر بازار غرض و نیازمندی‌های آن‌ها آماده می‌نماید. آشنایی هدف ها برای بتا تستینگ در تمرکز یافتن کوشش‌ها امداد می‌نماید. این هدف ها ریسک فعال‌ساز‌ی جنس‌تان را کاهش میدهد.






:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: