تولید نرم افزار و اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

تولید نرم‌افزار
MIT App Inventor:
یکی‌از سریع‌ترین خط مش‌ها برای ایجاد نرم افزار اندرویدی و طراحی اپلیکیشن  به کارگیری از اینترنت نرم افزار App Inventor میباشد که بوسیله دانش کده ام آی تی بسط داده شده‌است. اگرچه که اینترفیس پایین اینترنت App Inventor فاقد بخش اعظمی از امکاناتی میباشد که بقیه IDE ها در مشت برنامه نویس ها قرار می دهند، البته این در حالی میباشد که پشتیبانی این وبسایت خوب میباشد و دائماً به روز می‌گردد، رابط کاربری آن بسیار کاربردی بوده و فعالیت کردن با آن سهل و آسان میباشد، علم اپ نویسی اندکی برای فعالیت با آن نیاز میباشد، خروجی پوشه‌های APK در دست مخاطب قرار داده می گردد و اساسی‌خیس از تمامی اینکه بدون پول میباشد.

B4A:
این نرم افزار که مخفف واژگان Basic4Android میباشد در‌واقع یک IDE میباشد که در آن تلاش گردیده برنامه نویس ها رشته‌ای با دست‌کم نقص‌ بتوانند یک نرم‌افزار اندرویدی پباده سازی نمایند.

با به کار گیری از لهجه منحصر به فرد این IDE، یوزرها میتوانند خیلی سریع و به آسانی نرم افزار های اندروید بسازند و این در حالی میباشد که در شکل نیاز میتوانند از کدهای جاوا هم در پروژه خویش به کارگیری نمایند.

خبر ناامیدوار کننده اینکه این دور و بر یک پارچه نرم افزار نویسی اندروید تماماً مجانی نبوده و برای دسترسی به همه قابلیت و امکان‌های آن باید دست به جیب گردید.

AIDE:
خبر خوب اینکه با استعمال از یک دستگاه اندروید مثل گوشی یا این که تبلت هم می‌قدرت برای این دستگاه‌ها برنامه نوشت.

اپ AIDE را میتوانید از گوگل پلی دانلود کرده و با به کارگیری از راهنمای های این نرم‌افزار، حافظه بگیرید که به چه شکل می توانید سوای نیاز به یک لپ تاپ یا این که کامپیوتر یک نرم‌افزار اندرویدی بسازید.

Unity:
در‌حالتی که هم علاقمند به پباده سازی گیم های اندرویدی می باشید، محیطی به عنوان یونیتی را به شما توصیه می دهیم که با استعمال از آن میتوانید بازی‌های دو بعدی و سه بعدی پباده سازی فرمایید.

رابط کاربری این اپ خیلی خوب پباده سازی شده‌است و در پلتفرم های مختلفی می توانید از آن به کار گیری نمایید البته اعتنا داشته باشید که کمپانی گوگل از این IDE پشتیبانی نمی‌نماید ولی با اعتنا به اینکه جامعه بسط دهندگان آن بی شمار بوده و روز آپ دیت هم به واحد سنجش محبوبیت آن افزوده میگردد، هیچ مکان نگرانی نخواهید داشت و منابع مختلفی هم برای یادگیری آن خواهید یافت.

GameSalad:
در‌حالتی که به هیچ عنوانً رمز فن ای از نرم افزار نویسی ندارید ولی خیلی علاقمند می‌باشید که یک بازی اندرویدی پباده سازی فرمائید، گیم سالاد را به شما توصیه میدهیم.

در‌این اپلیکیشن، شما با استعمال از ابزارهای به طور کاملً گرافیکی میتوانید یک گیم نسبتاً رشته‌ای پباده سازی فرمایید.

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: