اپ اندروید
نوشته شده توسط : عباسی

پباده سازی اپ اندروید و ios کیان تجارت

 

هزینه پباده سازی نرم افزار گوشی
گروه پباده سازی اپ  و طراحی اپلیکیشن  معمولا با سوال های متعددی از قبیل،\" یه نرم‌افزار مشابه دیوار میخوام یک سری؟\" یا این که \"یه وبسایت مثل دیجی مال چقدر هزینه داره؟\" مواجه می‌گردد.
در واقع این سوال ها تماما طبیعی می‌باشند، تمامی ما هنگامی می‌خواهیم محصولی را تهیه و تنظیم کنیم او‌لین سوالی که برایمان مطرح می‌گردد بها آن مال می باشد، البته مساله مهمی که وجود دارااست این میباشد که برنامه یک فرآورده و جنس مشخصی وجود ندارد که قیمتی قطعی داشته باشد. در واقع ارزش نرم افزار های گوناگون به حالت و مورد ها مختلفی بستگی دارااست که یکی‌از آن ها برهه زمانی وقتی میباشد که اپ نویس برای آن صرف کرده و همینطور معیار کیفیت مدنظر شما عزیزان است. خیلی از کسب و عمل ها برای ارتقای خویش احتیاج به نرم افزار هایی با باکیفیت دارا هستند و ممکن میباشد معدود هزینه کردن برای نرم‌افزار موجب افت کسب و فعالیت خواهد شد.
به طبع وب سایت هایی رو چشم اید که با بها هایی بسیار زیر و حتی بدون‌پول برنامه هایی رو در دست شما عزیزان قرار می دهند که ناخودآگاه مارا خاطر گزاره دارای شهرت \"هر ارزانی بی استدلال وجود ندارد\" می اندازند.
گروه اپلیکیشن نویس کیان تجارت فراهم ارائه سرویس ها در مسئله ایجاد نرم‌افزار های متبوع شما، مطابق با کسب و عمل شما عزیزان به طور تضمینی و بالاترین کیفیت میباشد.

همینطور میتوانید برای استعلام بها پباده سازی نرم افزار فروشگاهی، ارزش پباده سازی نرم افزار تلفن همراه املاک، هزینه ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار ماشین کرایه ای، هزینه پباده سازی نرم‌افزار مشابه دیوار، تعرفه ساخت‌و‌ساز برنامه مشابه دیجی جنس، تعرفه پباده سازی برنامه خدماتی، ارزش ساخت و ساز نرم افزار سوپرمارکت، ارزش پباده سازی اپ آموزشی، بها پباده سازی اپ گوشی تماس تصویری، هزینه ساخت‌و‌ساز نرم افزار تلفن همراه ios و هزینه پباده سازی نرم‌افزار گوشی اندروید با کارشناسان برنامه گروه ما تماس حاصل نمایید و از مشورت بدون‌پول تیم کیان تجارت برخوردار گردید.

 

فرآیند پباده سازی نرم افزار تلفن همراه در کمپانی کیان تجارت
کمپانی کیان تجارت گروه‌ای از شایسته ترین متخصصان تحلیلگر، نرم‌افزار‌نویسان اپلیکشین گوشی و گرافیست‌های رشته‌ای را درکنار هم گردآورده میباشد تا با افتخار اشکال برنامه‌های گوشی را که مد لحاظ شماست پباده سازی کند. فرایند فعالیت این چنین میباشد که با یک ارتباط تلفنی از طرف شما، نیازمندی اول شما اخذ میشود و حدود ارزش اپلکیشن تلفن همراه به شما اعلام میگردد، در شکل توافق با تشکیل یک نشست حضوری ریزه کاری نیازمندی مطرح گردیده و پیش قرارداد پروژه برای صاحب کار تهیه و تنظیم میشود، در شکل تایید صاحب کار، و بعد از انعقاد قرارداد، مثال اول طرح به طور گرافیکی پباده سازی و ساخت و ساز می شود و بعد از هماهنگی و اخذ ایده ها صاحب کار، مثال کامل شدن گردیده طرح به طور بی نقص پباده سازی و ایجاد میگردد در‌این مرحله صاحب کار می‌تواند طرح متبوع را بارها فارغ از هزینه اضافه تغییرداده تا به طرح متبوع خویش رسد، از مزایای این طرز ساخت اپ برمبنای ذوق و سلیقه صاحبکار و بر طبق استانداردهای پباده سازی هست.

تعدادی مثال از اپ های پباده سازی گردیده به وسیله مجموعه مهندسی کیان را می توانید در اینجا ببینید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09124243876 و یا این که 88560836-021 تماس حاصل نمایید.

 






:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: