اپلیکیشن موبایل
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن
برنامه چه میباشد
شما از اپلیکیشن هایی که در تلفن همراه خویش دارید و به طور روزانه خیلی از شغل های خویش را از روش تجهیزات این نرم افزار ها انجام میدهید. که به‌این این نرم‌افزار های مو جود در موبایل شما نرم‌افزار گفته می گردد که‌این روزها زیاد شنیده می گردد.درین نوشته‌ی‌علمی ما معنا برنامه را برای شما صریحا توضیح داده و گونه های آن را به شما معرفی خوا هیم کرد.

نرم افزار از نگرش Techopedia
وبسایت دارای اعتبار تچوپدیا، دیکشنری مرجع اصطلاحات دنیای تکنولوژی، نرم‌افزار را اینگونه تعریف و تمجید می نماید:

“نرم‌افزار تلفن همراه که عمدتا با اسم app از آن حافظه می‌گردد، نوعی اپلیکیشن کاربردی میباشد که برای اجرا روی دستگاه های گوشی پباده سازی شده‌است. عمده نرم افزار های موبایل خدماتی شبیه کامپیوترها ارائه میدهند (مثل پخش کلیپ). برنامه ها معمولا قابل انعطاف افزارهای معدود وسعت و با کارایی محدود میباشند، بعنوان نمونه یک اپ برای پخش ویدئو یا این که اپلیکیشنی که صرفا دانلودهای شما‌را رئیس می نماید و به همین استدلال هم بسیار با سیستم های کامپیوتری یک پارچه مختلف اند.”

معنا نرم‌افزار در لغت طومار:
در معنای کارافزار، اپلیکیشن کاربردی،نرم‌افزار کامپیوتری که برای کاربری در موبایل های هوشمند گوشی کاربرد داراست نرم‌افزار” یا این که به اختصار App بیشتر از لغت “اپلیکیشن” جا افتاده میباشد و این لغت دقیقاً به عبارتی مفهوم “اپلیکیشن کاربردی” می‌دهد.

در صورتیکه بخواهیم کلمه و واژه نرم‌افزار را در کل برای شما مضمون‌ کنیم می بایست بگوییم مجموع قابل انعطاف افزارهایی که به صورت روزمره از آن‌ها استعمال می‌کنیم به جزء قابل انعطاف‌افزارهای سیستم مانند سیستم ادله و یا این که لهجه‌های اپ نویسی، را مشتمل بر می گردد.
تلفن همراه های یاروهمدم، تبلت و آیپدها نیز همچون سیستم های کامپیوتری قابل انعطاف افزارها و اپ های مختلف و مختلفی دارا‌هستند که به آنان اپ گفته می شود که به عبارتی مضمون‌ را می دهد و به اختصار به آن App گفته می گردد.

مطلقا بخوانید: ۱۰ تااز شایسته ترین و جدیدترین اپ های اندروید که می بایست همین شرایط کنونی دانلود نمائید!

نرم افزار ها برای سیستمهای های اندروید و IOS تشکیل شده اند که با وجود پیشرفهای روزمره و آپ دیت کردن آن‌ها، تجهیزات آن ها ارتقا یافته و شما‌را بهتر امداد خواهند بخشید. با این وجود بسط دهندگان اپلیکیشنها این هدفه را دنبال می نمایند که یک نرم افزار را طوری پباده سازی نمایند که برای گونه های سیستم کارداران و دستگاههای گوناگون دیجیتال کاربردی باشد.. مانند برنامه کروم که بعنوان مرورگر وب برای دستگاههای pc و تبلت و گوشی قابل به کارگیری و قابل اجراست.

امروزه نرم‌افزار ها تنوع بسیار متعددی دارا هستند بسته به اینکه مخاطب چه نیازی داراست قادر است آن را دانلود و از آن به کارگیری نماید و با آن نیاز خویش را جواب دهد.در حیث داشته باشیم که تنها محدود به گوشی ­ها و تبلت­ ها نمی شوند. از جمله برنامه هایی برای اسباب و اثاث خانه مانند فریزر و جامه­شوئی و کاسه­شوئی و … بصورت خاص خویش پباده سازی شده‌است.یا این که نرم‌افزار هایی برای در دست گرفتن رفت آمدهای خانه و دفتر، یا این که تهیه اتومات نوروروشنایی و دمای دور و اطراف پباده سازی گردیده اند. نمونه دیدنی دیگر پباده سازی اپلیکیشنی به وسیله کمپانی اپل میباشد ، به عنوان iBaby که در بالای تخت نوزاد نصب گردیده و حرکات بچه را پایین لحاظ می­گیرد؛ با بیدار شدن وی به مامان اطلاع می­دهد و بنابر تشخیص و تهیه آن ،قادر است موسیقی پخش ­نماید و یا این که قابلیت سخن پدر و مادر با فرزند را بوجود آورد.

یوزرها آن دسته از تولیدات کمپانی اپل که مجهز به سیستم ادله iOS میباشند، میتوانند از خدمت App Store کمپانی اپل برای دانلود نرم‌افزار برروی دستگاه خویش استعمال نمایند. در App Store اپل یکسری صد هزار برنامه برای آی‌پد، آی‌فون و آی‌پاد تاچ وجود دارااست.

نرم‌افزار های گوشی رابطه بی واسطه با پردازنده‎های سیستم ادله تلفن همراه همپا دارا‌هستند و مستقیماً درخواست‎های یوزرها را انجام میدهند.

 





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: