سیستم ادله اندروید
نوشته شده توسط : عباسی

سیستم ادله اندروید
ک طراحی اپلیکیشن مپانی کوچک اندروید که به وسیله اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت مبنا‌گذاری گردیده بود، در قضیه ایجاد برنامه و نرم افزار‌های کاربردی برای گوشی عمل میکرد.در سال 2005 گوگل کمپانی اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. اندی روبین مدیریت ارشد اجرایی این موسسه بعداز پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌رده رئیس مهندسی این موسسه و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد.


در واقع می‌قدرت روبین را شالوده‌گذار اندروید دانست. به دلیل آنکه ایشان علاوه بر اینکه ایده ساخت اندروید را در کمپانی کوچک خویش رشد بخشید، در سمت و سوی مدیریت این پروژه در کمپانی گوگل توانست ایده خویش را پیاده‌سازی نماید و سیستم ادله اندروید را با اسم کمپانی کوچک قبلی خویش روانه بازار کند.

مجموعه اندروید به رهبری روبین کار خویش را برای ساخت و ساز پلتفرم تلفن همراه بر طبق کرنل لینوکس ابتدا کردند.سیستم استدلال اندروید بر پایه ی هسته سیستم ادله لینوکس پیشرفته میباشد. در واقع رئیس این سیستم دلیل همدم با رابطه با hardware و خدمت های سیستم، امنیت، رئیس پردازش ها و رئیس منابع دستگاه گوشی را به عبارتی هسته سیستم برهان لینوکس بر عهده دارااست و سیستم استدلال اندروید تنها لایه ایست که رابطه فی مابین مخاطب و سیستم استدلال را برقرار می نماید.

این لایه قابل انعطاف افزاری توسط جاوا پیاده سازی شده‌است و به همین انگیزه قوی به اجرای کدهای Native نخواهد بود. اندروید همچون لینوکس اوپن سورس خواهد بود وبا دقت به اینکه مضمون‌ حقیقی و واقعی اندروید ، گشوده (Open) میباشد به برنامه نویس ها این قابلیت و امکان را می‌دهد که از مجموع توان یک گوشی استعمال نماید. اندروید قابلیت به کار گیری از توابع داخلی تلفن همراه گوشی همانند شماره گیری، ارسال کردن SMS یا این که به کارگیری از دوربین تلفن همراه را به برنامه نویس ها می‌دهد تا بتوانند برنامه اندروید کارکشته و کاربردی برای یوزرها بسازند.

برنامه اندروید
اپ تلفن همراه یا این که به عبارتی اپلیکیشن تلفن همراه اندروید ابزاری میباشد که به وسیله آن استفاده کننده قادر است کار های ما یحتاج خویش را بسته به کاربری این نرم افزار انجام دهد.

اپ گوشی اندروید
برای دانلود برنامه گوشی بسته به بستر آن دکان هایی وجود داراست که شما میتوانید این ابزارها را از این مغازه ها دانلود نمایید. شما میتوانید از روش دکان اپ اندروید گوگل یا این که اصطلاحا Play Store مبادرت به دانلود این قابل انعطاف افزارهای اندروید فرمائید. این اپ های اندروید ممکن میباشد بسته به لحاظ تولید کننده به طور بدون پول و یا این که به طور مبلغی ارائه شوند.

یکی از دیگر از جای هایی که می‌توانید در آن مبادرت به دانلود برنامه اندروید نمایید “نرم افزار اندروید بازار” میباشد. این نرم‌افزار اندروید اهل ایران بوده و از گویش فارسی پشتیبانی می نماید و از‌آنجا که در Play Store ممکن میباشد تمامی ابزارهای اهل ایران و فارسی مو جود نباشند شما می‌توانید از روش این اپلیکیشن به دانلود اپ های اندروید متعدد و مختلف در هر مسئله ای که نیاز دارید بپردازید.

در شرایطی که که قصد به پیشنهاد تولید نرم افزار اندروید دارید گروه نوین پدیا افتخار دارااست با گروه اپلیکیشن نویسی اندروید توانا خویش، هر نوع توصیه نرم افزار اندروید را پیاده سازی کند. در شرایطی‌که که رغبت دارید داده ها بیشتری درباره‌ی پباده سازی نرم‌افزار اندروید و نرم‌افزار گوشی و پباده سازی و تولید سایت اینترنتی و همچنین هزینه پباده سازی اپ اندروید کسب فرمائید سفارش میکنیم برای مشورت بدون پول با نوین پدیا تماس حاصل نمایید.

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: