اپ نویسی با پایتون
نوشته شده توسط : عباسی

 (Python Programming Language)، ابزارهای بسیار کاربردی برای اپ‌نویسی اینترنت در چنگ نرم افزار‌نویسان و بسط‌دهندگان قرار میدهد. یادگیری گویش پایتون بسیار معمولی میباشد. یکی خصوصیت‌های اساسی پایتون این میباشد که برای تایپ کردن یک نرم افزار کاربردی معمولی در گویش پایتون صرفا به یکسری خط کد نیاز میباشد؛ در حالی که برای تایپ کردن نرم افزار کاربردی متناظر در گویش‌های دیگر، کدهای به مراتب بیشتری نیاز میباشد.

غلط شایعی که طراحی اپلیکیشن  نرم‌افزار‌نویسان و بسط‌دهندگان هنگام اپ نویسی اینترنت با پایتون مرتکب میشوند این میباشد که فکر می کنند برای ساختن یک اپ کاربردی زیر اینترنت مجموع عیار در پایتون، بایستی از صفر تا صد در پایتون کد نویسی انجام دهند؛ در حالی که ابزارها، کتابخانه‌ها و پلتفرم‌های اپ‌نویسی بسیار نیکی برای اپ نویسی اینترنت با پایتون پباده سازی و بسط داده شده‌است. خصوصیت اساسی به کارگیری از چنین ابزارهایی، سرعت بخشیدن به مراحل اپ نویسی اینترنت با پایتون میباشد. از همگی‌ اساسی‌خیس، برنده این ابزارها و کتابخانه‌های کاربردی به وسیله جامعه نرم افزار‌نویسی پایتون پشتیبانی و به‌روزرسانی‌های متعددی برای آنها منتشر می گردد.

درین مقاله، مقصود معرفی مهم ترین ابزارها، کتابخانه‌ها و پلتفرم‌های بسط داده گردیده برای اپلیکیشن نویسی اینترنت با پایتون میباشد. همینطور، عارضه ها اصلی به کار گیری از چنین ابزارهایی جهت توسعه و گسترش نرم‌افزار‌های کاربردی پایین اینترنت ارائه شود. به دنبال، با ارائه یک نمونه کاربردی، چگونگی اپ نویسی اینترنت با پایتون اکران داده گردد.

نرم افزار نویسی اینترنت با پایتون

پلتفرم بسط ذیل اینترنت چه چیزی است؟
قبل از معرفی ابزارهای و کتابخانه‌های گسترش داده گردیده جهت اپلیکیشن نویسی اینترنت با پایتون، مضمون‌ پلتفرم توسعه و گسترش زیر اینترنت شرح داده گردد. به پلتفرم‌های توسعه و گسترش قابل انعطاف‌افزاری که از گروه‌ای از ماژول‌ها و بسته‌های نرم‌افزار‌نویسی زیر اینترنت درست شده‌اند، پلتفرم‌های توسعه و گسترش پایین اینترنت گفته می گردد. پلتفرم‌های گسترش زیر اینترنت در پایتون، قابلیت اپلیکیشن نویسی اینترنت با پایتون و توسعه و گسترش اپ‌کاربردی ذیل اینترنت را در‌این گویش اپلیکیشن‌نویسی دوستداشتنی آماده‌ میاورند.

پلتفرم‌های بسط پایین اینترنت، همه ارتباطات سطح ذیل دربین لایه نرم‌افزار کاربردی با لایه‌های سطح های زیر‌خیس را از لحاظ مخاطب نهفته نمایند و از این روش، موقعیت را برای بسط غالب نرم افزار‌های کاربردی ذیل اینترنت و استعمال یوزرها از تجهیزات آنان مهیا می‌نمایند. نکته قابل توجه در امر پلتفرم‌های گسترش ذیل اینترنت این میباشد که سطح پنهان شدن جزئیات سطح زیر از حیث یوزرها، بسته به پلتفرم‌های توسعه و گسترش ذیل اینترنت متعدد، مختلف میباشد.





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: