معرفی طراحان اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

طراحی اپلیکیشن

محسن جهانی (17 اپ با بیشتراز 100 هزار نصب)

آقای محسن جهانی یکی غالب ترین توسعه و گسترش دهندگان اندروید در جمهوری اسلامی ایران میباشد. محسن متولد سال 1371 و متخصص مهندسی کامپیوتر می باشد که توانسته با کارایی خودش و بصورت غیر وابسته برنامه های موفقی را به بازار عرضه نماید و از این شیوه درآمد مطلوب را کسب کند.

برنامه کیف پول چرم (درآمد: 25 میلیون تومان)

این نرم افزار که عمل مدیر کارت های بانکی را برعهده دارااست به وسیله محسن جهانی به مبلغ 5000 تومان در بازار عرضه گردیده و تا کنون بیشتراز 5 هزار رتبه فروش داشته میباشد.

برنامه تماس ماهر گلگسی 6 (درآمد: 70 میلیون تومان)

نرم افزار پردآمد تماس ماهر، یک نرم‌افزار کاربردی برای مدیرت تماس هاست که بوسیله محسن جهانی ایجاد گردیده. این نرم‌افزار به مبلغ 7000 تومان در بازار عرضه گردیده و تا کنون بیشتراز 10 هزار سکو به فروش رسیده میباشد.

نرم‌افزار تماس ماهر آیفون 6 (درآمد: 14 میلیون تومان)

این نرم‌افزار نیز همچون نرم‌افزار گذشته برای مدیر تماس هاست که به وسیله محسن جهانی ساخت گردیده. این اپ به مبلغ 7000 تومان در بازار عرضه گردیده و تا کنون بیش تر از 2 هزار جايگاه به فروش رسیده میباشد.

اپ مرجع بدون نقص بیماری ها و داروها (درآمد: 14 میلیون تومان)

این اپ در دسته دارو و معالجه در بازار بوسیله محسن جهانی عرضه شده‌است. این اپ که مبلغ آن 7000 تومان میباشد تا کنون بیشتراز 2 هزار رتبه به فروش رسیده میباشد.

نرم‌افزار فول پکیج امنیتی اندروید (درآمد: بیشتراز 18 میلیون)

این اپ کاربردی به مبلغ 37000 تومان در بازار به وسیله عرضه گردیده و تا به امروز بیشتراز 500 جايگاه به فروش رسیده میباشد.

محسن علاوه بر برنامه های معرفی گردیده اکنون 3 نرم افزار ترجمه کننده سخنگو متن‌ها (با مبلغ 10 هزار تومان و حدود 100 دانلود)، دنیای بازی های سونیک (با مبلغ 7 هزار تومان و بیش تر از 2 هزار دانلود)، دنیای بازی های مورتال کومبات (با مبلغ 4 هزار تومان و 2 هزار دانلود) و همینطور یک برنامه با پرداخت باطن طرحی با بیشتراز 10 هزار نصب و تعدادی اپ مجانی که بطور تمام بیش تر از 70 هزار توشه نصب گردیده اند را نیز داراست که از همگی آن‌ها میتواند از روش تبلیغات نیز درآمد کسب نماید.

 

تیم آموزشی کلاس همدم کمپانی علم بنیان ویستا رایانت (5 اپ با بیش تر از 50 هزار نصب)

مجموعه آموزشی کلاس هم پا (کمپانی ویستا رایانت) به وسیله سه برنا نو فارغ التحصیل، احداث گردیده و با دقت بر روی فراگیری برای کودک ها توانسته یوزرها متعددی جذب برنامه های خودش نماید. دیدنی میباشد بدانید هر سه این برنامه نویسان دختر می باشند و به دور از تهران یعنی در کردستان به توسعه و گسترش این نرم افزار ها سرگرم میباشند. قصه برد این گروه، یکسری درس پهناور برای کسانی که می‌خواهند جدیدا عمل ساخت و ساز برنامه را استارت نماید داراست. اولیه اینکه بازار هدفتان را به صحت گزینش فرمایید و نحوه آن متمرکز باشید. دوم جنسیت شما و نبودن در پایتخت، شمارا نمیتواند محدود نماید. سوم عمل گروهی خیلی می تواند به پرورش شما یاری دهد.

تیم آموزشی کلاس همدم دربرگیرنده خانم ها نفیسه ایمانیان، شهلا حواس، گلستان حسین پناهی میباشد که در درحال حاضر گسترش برنامه های آموزشی با دقت بر روی فراگیری کودک ها را در امر فعالیت خویش دارا هستند. این تیم اینک اپ های کتاب هوشمند ریاضی نخستین دبستان، کتاب هوشمند فارسی اولیه دبستان، جدول شگفت انگیز نخستین دبستان، کتاب رنگ کردن، بازی چندزبانه فراگیری حیوان‌ها را به بازار عرضه کرده اند. روش کسب درآمد این برنامه ها بصورت پرداخت داخل طرحی می باشد.

 

آنچه مطالعه کردید مثال هایی از گسترش دهندگان و نرم افزار های پیروز اهل ایران بود که توانسته‌اند از روش اپ نویسی اندروید درآمد میلیونی بدست بیاورند. تعداد نرم‌افزار های برنده اهل ایران نادر وجود ندارد و میگردد صدها مثال دیگه را هم نمونه زد ولی خیلی از برنامه ها هم پیروز نبودند و یا این که بصورت مجانی عرضه گردیده اند.

با استدلال‌ها و چک های انجام یافته بوسیله گروه بادانش ما معیار میانگین درآمد هر برنامه اندرویدی اهل ایران را ۳ میلیلون تومان برآورد کرده ایم که از میانگین حقوق و دستمزد یک کارمند عادی بیشتر میباشد، اما گفتنی میباشد که اکثری بیشتر از این درآمد خواهند داشت مانند مثال های بالا و اکثری هم کمتر از این میزان.

 

نکات دیدنی در امر واحد سنجش درآمد برنامه نویس ها و نرم افزار های چیره اندرویدی

بخش اعظمی از توسعه و گسترش دهندگان غیروابسته درآمد بهتری نسبت به بسط دهنده تحت عنوان کارمند داشته اند.
حتی خیلی از برنامه های پردرآمد و پیروز هم فقط گردآوری داده ها و تبدیل آن به یک برنامه بوده میباشد.
اکثری از برنامه های پردرآمد فقط یک ایده بی آلایش و کوچک می‌باشند که به ذهن تمامی می‌رسد.
هیچ یک از نرم‌افزار های اهل ایران هیچگونه بازاریابی ماهر برای فروش انجام نداده اند.
اکثر گسترش دهنده چیره هم پروژه هایی داشتن که با استقبال عموم روبه را نشده البته این عامل نشده که ادامه ندهند.


این آمارها حقیقتا عجیب میباشند، وجود تعداد مشتری زیاد به عبارتی رمز ثروتمند شدن برنامه نویس ها غالب فرنگی بوده میباشد که خوشبختانه با ظهور اندروید در کشور‌ایران این بازار برای برنامه نویس ها اهل ایران نیز آماده گردیده و حتی‌د‌ر سال های آتی بیشتر نیز شود زیرا اکنون صرفا بخشی از این بازار شکوفا شده‌است. درین در بین آن دسته از برنامه نویس ها و بسط دهندگانی که به خودشان آمدند می‌توانند درآمد خیر را از این‌شیوه بدست آورد. از آن‌جا که هر روز به تعداد کابران اندرویدی اضافه میگردد، جا برای بسط بسیار میباشد.

در حالتی‌که شماهم به نرم افزار نویسی اندروید عشق و علاقه مند گردیده اید و می‌خواهید عملکرد خودتان را بکنید تا بتوانید درین بازار پیروز باشید سفارش می‌کنیم «نقطه آغاز یادگیری نرم افزار نویسی اندروید» را مطالعه نمائید ما در آنجا شما‌را چهت نیل به هدفتان امداد خوا هیم نمود.

 





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: