ابزارهای کاربردی در ASO
نوشته شده توسط : عباسی

ابزارهای کاربردی در ASO

ابزارهایی جهت کشف کردن کلیدواژه‌ها، معیار سرچ آنان و محبوبیت آنها میان یوزرها نرم‌افزار‌های تلفن همراه وجود دارااست. به عنوان مثال این ابزارها می‌قدرت به https://www.wordtracker.com و http://keywordtracker.io اشاره نمود. همینطور، بعضی پلتفرم‌ها برای محاسبه تعداد دانلود و کلیک روی برنامه‌های متفاوت در نرم افزار استورها وجود دارااست. این پلتفرم‌ها مشتمل بر https://www.blackbox-platform.com/ و https://www.appannie.com/ میباشد. ابزار Trendix نیز هر دو بررسی بالا را در دست یوزرها خویش قرار میدهد. ابزارهای دیگری مانند Appbot، Mobile Action، AppTrace، Appfigures نیز وجود دارا هستند که یا این که سرویس ها آن ها بدون‌پول نیستند یا این که دسترسی به آن ها به جهت تحریم‌ها، برای ایرانیان مهیا وجود ندارد.

 

 طراحی اپلیکیشن 

ترندیکس، ابزار کاربردی در ASO

ترندیکس به شما امداد می‌نماید شایسته ترین کلیدواژه‌ها را پیدا نمائید و تعداد دانلود و حذف اپ رقبای خویش را در طی مدت رصد نمایید.

 

 

حرف آخرین بازاریابی مجانی نرم افزار

این نکته را در ذهن داشته باشید که باصرفه‌سازی ASO، حوصله، برهه زمانی و توجه متعددی می‌طلبد، ولی فیض این همت‌ها بسیار گران بها خواهد بود. با اعتنا به بروز شدن مداوم الگوریتم‌های سکو‌بندی و وجود رقابت‌های دائمی، استراتژی ASO نیز فرآیندی ادامه‌دار میباشد. یک استراتژی ASO برنده مستلزم چشمانی تیزبین، تجزیه‌وتحلیل و محاسبه مداوم میباشد.

 

با وجود اهمیت بالای باصرفه‌سازی ASO، توانمند به ارتقای برنامه شما از صفر به ۱۰۰ وجود ندارد. علاوه بر این، هرچه واحد سنجش ترافیک اپ بیشتر باشد، درجه‌بندی شما در صفحه های برنامه استور، گوگل پلی و کافه بازار بیشتر خواهد بود. همانگونه که می دانیم، به طور تقریبً اکثر اوقات کلمه ها گزینه به کارگیری برای جستجوی نرم‌افزار‌ها در مارکت‌های نرم افزار اسم یک مارک، کمپانی یا این که ترکیبی از هر دوی آن ها میباشد.

 

ASO

 

 

 

این آمار و ارقام، لزوم به کار گیری از بازاریابی نرم‌افزار از روش حضور در کانال‌های اجتماعی و بقیه شبکه‌های تبلیغاتی را معلوم می‌نماید. درصورتی که مقصود فراهم کردن نصب برای برنامه میباشد، می بایست کاری فرمائید که عموم با داشتن اسم نرم‌افزار شما در ذهن، وارد مارکت برنامه‌ها شوند و اسم برنامه شما‌را کاوش نمایند. بدین ترتیب، علاوه بر ASO خوب، مستلزم بازاریابی توانا در فضای بیرون از مارکت نرم‌افزار‌ها نیز می‌باشید. برای یادگیری نحوه‌های متعدد برنامه مارکتینگ در جلسات بعدی بلوک با ما هم پا باشید.

 





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: