ایجاد برنامه فروشگاهی
نوشته شده توسط : عباسی


ایجاد برنامه فروشگاهی

در طراحی اپلیکیشن  شرایطی‌که که شما کسب و کاری داشته باشید که در مسئله فروش محصول ها خاصی می باشد به راحتی حتی در حالتی که سایت نداشته باشید می‌توانید تولیدها خویش را از روش برنامه فروشگاهی معرفی و به فروش برسانید. ما در این نوشته‌علمی روند تولید اپ فروشگاهی را برای شما توضیح خوا‌هیم اعطا کرد.
با اعتنا به گستردگی استعمال از موبایل های تلفن همراه یک کدام از شیوه های تعامل با مشتری و معرفی محصول ها و ارائه خدماتت تولید اپ تلفن همراه میباشد.
سیستم اپلیکیشن ساز به شما این قابلیت و امکان را میدهد که خودتان فارغ از علم فنی خاص در پهنا یکسری دقیقه برنامه اندروید و iOS دکان خویش را بسازید و در مارکت های جهانی و دارای اعتبار مثل گوگل پلی و نرم‌افزار استور انتشارش دهید!

با تعقیب کردن این نوشته‌علمی این اطمینان را به شما می‌دهیم که بعداز یک‌سری دقیقه اپ فروشگاهی شما فراهم تکثیر در مارکت های جهانی میباشد!

برنامه تلفن همراه از رگ گردن به مشتریان مجاورت خیس میباشد!

نرم افزار تلفن همراه منجر می گردد مغازه شما مدام در جیب مشتریان شما باشد و هر مقطع خواستید با آنان رابطه برقرارر نمائید. آن‌ها را از خبر‌ها و اطلاعیه های تازه مثل تخفیف ها و… از روش ارسال نوتیفیکیشن باخبر فرمائید، تولیدات تازه خویش را سریع وارد نرم افزار نمایید و هر دوران آپ دیت رسانی انجام دهید، همینطور داده ها;مرتبط با شبکه‌های‌اجتماعی و داده ها تماس دکان را وارد فرمایید.
در‌این نوشته‌ی علمی روند تولید اپلکیشن فروشگاهی با سیستم نرم‌افزار ساز را گام به گام توضیح می‌دهیم.

– نام نویسی در اپلیکیشن ساز
در آغاز به make.appsaz.ir مراجعه و نام نویسی نمائید. بعداز نام نویسی، در نصیب ورود آدرس اینترنتی و سر عبور خویش را وارد فرمائید.

-پیکربندی داشبورد

بعداز ورود به داشبورد در آغاز بایستی بر روی دکمه به اضافه(+) بزنید و اسم اپ را وارد فرمایید. بعد از وارد کردن اسم اپ وارد بخش ویرایشگر می‌شوید.

فرایند تولید نرم‌افزار فروشگاهی

-پباده سازی
یک کدام از بخش های جان دار در قسمت ویرایشگر بخش پباده سازی میباشد. در‌این نصیب شما میتوانید منوی ظاهری کاغذ نخستین نرم افزار را تعیین فرمایید، تصویر بگراند برگه مهم را وارد فرمایید و فونت دلخواه خویش را گزینش نمایید.

فرآیند ساخت و ساز نرم افزار فروشگاهی

-رنگ بندی
در بخش رنگ ها، شما می‌توانید رنگ بندی برنامه را مشخص و معلوم نمائید. رنگ های مرتبط با دورنما، عنوان، متن و … همه در‌این نصیب قابل تغییر تحول می باشند.

فرایند ایجاد اپ فروشگاهی

در این باره سفارش میکنیم این نوشته‌علمی را بخوانید تا با ایرادات رایج در پباده سازی برنامه آشنا گردید و از آن ها خودداری کنید تا بتوانید اپ زیباتری بسازید.

-تجهیزات
از سایر فرآیند روند تولید نرم‌افزار فروشگاهی اضافه کردن تجهیزات میباشد. در‌این نصیب تجهیزات مختلفی که برای تولید نرم افزار ما یحتاج میباشد وجود دارااست. ما درین نوشته ی علمی طرز به کار گیری از تجهیزات مرتبط با ایجاد نرم‌افزار دکان را توضیح میدهیم.

به کارگیری از قابلیت و امکان “مغازه ساز”
ایجاد نرم افزار فروشگاهی

در شرایطی‌که که‌این قابلیت و امکان را تعیین فرمائید به راحتی می‌توانید تولیدها خویش را معرفی فرمایید و آنان را دسته بندی فرمائید و همینطور قابلیت سبد خرید اضافه میشود. در تحت فرآیند به کار گیری از این قابلیت و امکان را گام به گام توضیح میدهیم.

بعد از گزینش روی برگه گشوده گردیده در نصیب مغازه های اینجانب دکمه (+) را بزنید.

هم اکنون شما بایستی داده ها مغازه خویش را بدون نقص وارد کنید.

پروسه ایجاد نرم‌افزار فروشگاهی

و آن گاه دکمه تایید را کلیک فرمائید.

بعد از کلیک بر روی دکمه تایید پنجره ای به صورت پایین برای شما گشوده می‌گردد، اکنون از قسمت کاتالوگ، “دسته های اینجانب” را گزینش نمایید.

روند ساخت‌و‌ساز برنامه فروشگاهی

در‌این نصیب شما با زدن بر روی Ashampoo_Snap_2016.07.24_12h22m46s_024_دسته های خویش را تعریف و تمجید مینمایید. مطابق صورت تحت:

پروسه ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار فروشگاهی

پروسه تولید نرم‌افزار فروشگاهی

بعداز تعریف و تمجید دسته ها هم اکنون می بایست داده ها مرتبط با محصولاتتان را وارد کنید. برای این فعالیت از نصیب کاتالوگ آیتم “تولیدها اینجانب” را گزینش نمایید، بعد از زدن بر روی تولیدات اینجانب این پنجره گشوده میگردد که داده ها مرتبط با هر فرآورده را می توانید وارد نمائید:روند ساخت و ساز اپ فروشگاهی





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: