ویژگی های قابلیت جدید اندروید
نوشته شده توسط : عباسی


یک امکان تازه در ورژن‌ی پیش‌اکران اندروید اوریو 8.1 یک کدام از اساسی‌ترین خصوصیت‌های این ورژن از پلتفرم اندروید به حساب میآید. به لطف آن تلفن همراه شما صاحب و مالک یک بازرس قادر گردد طراحی اپلیکیشن که قادر است با شناسایی و معین کردن نرم افزار‌هایی که از رفتن به خواب عمیق دیوایس شما خودداری نمایند، به نگهداری شارژ موبایل شما امداد شایانی نماید.

این امکان نو اندروید اوریو اپ‌هایی که به طور مداوم فعال میشوند و نمی‌گذارند موبایل شما به موقعیت خواب عمیق برود را شناسایی کرده و آنها را به جنگ می‌طلبد. به غیر از آنکه به شما بگوید کدام اپ‌ها این فعالیت را انجام می دهند، دلیلی ظریف را برای مصرف باتری تلفن همراه شما به وسیله هر نرم افزار ارائه می‌نماید: به صورت نمونه نرم افزار‌های بر پایه ی جای می توانند سریع‌خیس باتری موبایل شمارا بخورند و بعضی نرم افزار ها از رفتن دستگاه به خواب عمیق خودداری می‌نمایند.

این قابلیت و امکان جالب را میتوانید در منو داده ها باتری در نصیب پیکربندی (Settings)‌ تلفن همراه بیابید. هر اپلیکیشنی که قصد تخریب باتری موبایل شما‌را داشته باشد و خوب فعالیت نکند خیلی سریع به وسیله یک نماد هشدار قرمز‌رنگ معلوم گردد. کافیست بر روی آن ضربه بزنید تا به شما اذن داده گردد آن را بلافاصله ببندید و یا این که خدمت‌های قابل به کار گیری بوسیله آن نظیر GPS مبنی بر جای را غیرفعال فرمائید.

اکنون، کلیه یوزرها اندرویدی میتوانند از برنامه‌های فرد ثالث جان دار برای جستن نرم‌افزار‌های مخرب باتری تلفن همراه استعمال نمایند، البته این خیلی خوب میباشد که ما چنین قابلیتی را به طور پیشفرض بر روی خویش سیستم برهان اندروید ببینیم. ما امید خواهیم داشت هرچه سریع‌خیس همگی یوزرها بتوانند از این امکان اندروید اوریو فایده‌مند شوند تا به واسطه آن قدمت باتری دیوایسشان به مراتب فراتر از آنچه که می‌باشد باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: