انواع اپلیکیشن ها و زمینه های مختلف استفاده از اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی


مسلما شما هم تعداد متعددی از اشکال نرم افزار ها را بر روی موبایل گوشی یا این که تبلت تان نصب نموده اید. واقعا به کار گیری از این نرم افزار ها معاش روزانه ما‌را بسیار بی آلایش کرده اند طراحی اپلیکیشن و ترک آنان و برگشتن به روزهایی که هنوز به کار گیری از تلفن همراه های هوشمند فراگیر نبود، غیر قابل تصور میباشد.

به کارگیری از اپ ها از به عبارتی سا‌عتها نخستین صبح شروع میشود. وقتی که با صدای ساعت موبایل خویش بیدار می شویم و با نگاه کردن به نرم افزار روز‌نگار، تاریخ روز و قرارهای اساسی را ارزیابی میکنیم. در طی روز بارها برای پرداخت ها و عملیات بانکی، محاسبات بی آلایش و پیچیده ریاضی، برقراری رابطه با دیگران، توصیه خوراک، ماشین کرایه ای و اکثری سرویس ها دیگر، به موبایل خویش راز می‌زنیم.

آشنایی موضوع های متعدد ایجاد برنامه به امداد عده ای خواهد آمد که می‌خواهند تا اپلیکیشنی تولید نموده و با به کارگیری از آن به درآمد بیشتری برسند. در‌صورتی‌که صاحب و مالک یک کسب و فعالیت خاص می باشید که به طبع به سراغ ارائه سرویس ها و معرفی فن خویش خواهید رفت البته در شرایطی که در کوشش برای تولید یک اپلیکیشن فردی و نو میباشید، بهتر میباشد تا در بالا با اشکال اپ ها آشنا گردید.

 

 

تعریف‌و‌تمجید کلی برنامه
در حالتی‌که از شما بخواهند که یک سری برنامه را نمونه بزنید، مسلما به تاءمل قابل انعطاف افزارهایی که بر روی تلفن همراه خویش نصب نموده اید، خواهید زمین خورد. تعریف و تمجید نرم‌افزار هم همین میباشد. یک نرم‌افزار به معنای اپلیکیشن و نرم‌افزار کاربردی میباشد که بر روی هر دستگاه پشتیبانی کننده از یک سیستم دلیل مانند ویندوز فون، اندروید، IOS و … نصب میشود و امکاناتی را برای مالک دستگاه آماده می نماید.

مورد های استعمال از اپ های گوشی

اپ های آموزشی
نرم افزار های آموزشی نظیر Health IQ ،Duolingo ،Blinkist ،TED و اپلیکیشن هایی مانند یادگرفتن کلمه ها ۵۰۴، آشپزی، تاریخ، فلسفه، جغرافیا، نگارگری، عکاسی و… از دوست داستنی ترین اشکال نرم‌افزار ها میباشند. از آن جایی که یادگیری و تهیه و تنظیم شایسته ترین ابزار برای آن از گرفتاری کلیه اشخاص و به خصوص پدر و مادر میباشد، استعمال از این نرم‌افزار ها بر روی دستگاه های گوشی و تبلت های علم آموزی بسیار دیده‌گیر شده‌است.

نرم‌افزار های ورزشی و سالم

انجام تمرینات روزمره، معیار ورزش و نوع حرکات قابل اجرا از اهمیت متعددی برخوردار‌است. به کارگیری از اپ های ورزشی نظیر Fit net ،Blogilates ،Couch to 5K و… برای مراقبت سالم و تندرستی به شدت سفارش می شود.

نرم‌افزار های ارتباطی و شبکه های عمومی

برنامه هایی مانند telegram ،whatsApp ،instagram و… از اشکال نرم‌افزار های ارتباطی میباشد که امروزه به صورت عظیم ای گزینه استعمال قرار می‌گیرند. به اشتراک گذاری خبر‌ها، تصاویر و کلیپ ها، طرح ریزی برای وعده دیدار ها، ساخت و ساز تیم ها و صفحه های متنوع از قابلیت و امکان های این نرم‌افزار ها میباشد.

برنامه های ابزاری و خدماتی

اپلیکیشن هایی مانند ماشین اکانت، لامپ قوه، بارکدخوان، روز‌نگار، ضبط صدا و همینطور اپلیکیشن های بازنویسی تصاویر و ساخت‌و‌ساز افکت بر روی آنها، پخش موسیقی و فیلم، بازی ها و ‌… جزء برنامه های ابزاری میباشند. اما بازی ها را می قدرت در دسته غیروابسته ای قرار اعطا کرد به این دلیل‌که ایده های ساخت و ساز آنان و ساخت‌و‌ساز تنوع در شیوه اجرای آن‌ها بسیار زیاد شده‌است. اپلیکیشن های درخواست ماشین کرایه ای آنلاین مانند اسنپ، توصیه طعام، پرداخت آنلاین، نرم‌افزار استورها و… هم در دسته نرم افزار های خدماتی قرار میگیرند.

اپ های زیر اینترنت

همانطور که برای دسترسی به وبسایت ها به داشتن url نیاز دارید، برای به کار گیری از یک نرم‌افزار های پایین اینترنت هم می بایست نشانی url مرتبط با آن را در چنگ داشته باشید. این اپ ها که با به کار گیری از گویش html نوشته میشوند، در یک مرورگر اینترنت قابل کاوش می باشند و آن‌گاه بایستی نصب شوند.

مثال جدیدی از برنامه های پایین اینترنت، اینترنت اپ های پیش رونده می باشند که ظواهر و همت یک اپ عادی را دارا‌هستند ولی از فناوری های امروزی مربوط به حوزه اینترنت سود مند هستند. شایسته ترین خصوصیت این نوع، تجربه آنی استفاده کننده برای دسترسی به محتوا و سرویس ها نرم افزار فارغ از انجام پروسه کاوش، دانلود و نصب آن میباشد.

هزینه پباده سازی نرم افزار

برای داشتن یک برنامه عادی نسبت به زیر اینترنت می بایست هزینه بیشتری را پرداخت کرد. برهان این دستور آشنا بودن طراحان وب سایت با لهجه html میباشد. بدین ترتیب سریع خیس و شل خیس میتوانند به پباده سازی یک نرم‌افزار زیر اینترنت بپردازند و نیاز به تخصص های دیگر در آن کمتر حس می‌گردد. ولی این به معنای عدم نیاز به تخصص در تایپ کردن اینترنت نرم افزار ها وجود ندارد. صرفا معمولی خیس بودن این فعالیت مد حیث ما میباشد





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: