استفاده از رنگ در طراحی اپلیکیشن
نوشته شده توسط : عباسی

ولی یک واقعیت اثبات می ماند، با وجود اینکه رنگ‌ها نقش گسترده و مهمی در برندسازی و  طراحی اپلیکیشن  خرید ایفا می‌نمایند،  تاثیرشان به تجارب فردی تعلق متعددی دارا‌هستند.
یافته‌های یک پژوهش ها جذاب دیگر، به اسم اثرات رنگ‌ها در بازاریابی، تا ۹۰% از تصمیم گیری‌ها و قضاوت‌ها را منحصرا بر پایه ی رنگ‌ها نشان میدهد. در ذهن داشته باشید که ارتباط ها فی مابین مارک‌ها و رنگ‌ها حال، توکل بر فهم تناسب رنگ به کارگیری‌گردیده بوسیله یک مارک داراست. به عبارت دیگر، آیا رنگ با فروش متاع متناسب میباشد؟
رنگ‌های حاذق در قبال رنگ‌های خنثیرنگ‌ها بایستی از مارک یا این که خویش مال پیروی نمایند. مثلا، در حالتی‌که نرم افزار درباره ی شکلات میباشد، مسلما از اشکال رنگ قهوه‌ای یا این که رنگ‌هایی که با چیزی که نرم افزار ارایه می دهد، رابطه دارا هستند، استعمال میکنیم.
ازطرفی استعمال از دامنه رنگ‌های خنثی نیز منجر حق تقدم دادن به محتوا در اهمیت میباشد و این نکته مخصوصا چنانچه قابل انعطاف‌افزاری برای فروش یا این که مقدمات تجارت می‌‌سازید، می تواند موثر باشد.
پژوهش ها نشان می دهد در شرایطی‌که اپلیکیشنی که می‌سازید، عمدتا خانم‌ها را مقصود قرار داده‌میباشد، بایستی برای گزینش رنگ از طیف آبی‌رنگ، بنفش و سبز رنگی را در حیث داشته باشید. از نارنجی رنگ، قهوه‌ای و خاکستری دیده پوشی فرمایید، به این دلیل که آن ها میان بانوان از نادر‌طرفدارترین رنگ‌ها به شمار میروند. در طرف دیگر، مردان از آبی‌رنگ، سبز و مشکی خوششان میاید و از قهوه‌ای، بنفش و نارنجی رنگ دل خوشی ندارند.
یک از دیدنی‌ترین آزمایش‌های رنگ بوسیله  HubSpot   اجرا شده است.  آنها می‌خواستند بفهمند در صورتی رنگ یک دکمه تغییر تحول نماید چه تاثیری بر نرخ تبدیل فروش خواهد داشت. حاصل بسیار غافلگیرکننده بود. صرفا با تغییر تحول رنگ دکمه‌ی “همین شرایط فعلی استارت نمائید!” از سبز به قرمز رنگ، و با اثبات‌بودن مجموع چیزهای دیگر مانند دیرین، آن‌ها متوجه شدند که دکمه قرمز‌رنگ ۲۱% بهتر از دکمه‌ی سبز فعالیت می‌نماید.
رنگ مارک و شخصیت مارکمبنی بر مطالعات بیشتر راجع‌به رنگ‌ها و برندسازی، حدودا همگی پژوهش ها آکادمیک نشان می دهد که گزینش رنگ هر مارک می بایست متشخص آن رابطه و هم‌خوانی داشته باشد.  شم، وضعیت و تصویری که یک مارک می‌سازد در ترغیب مشتری برای خرید نقش مهمی ایفا می‌نماید. رنگ‌ها وقتی که با تصویر مارک و مال هم‌خوانی دارا هستند مفید میباشند. مثلا کمپانی اپل و عشق‌شان به پباده سازی‌های معمولی را در حیث بگیرید. رنگ مطلوب برای پیام آن‌ها سپید میباشد.
چیزی که روشن میباشد، هیچ راهنمای مشخصی برای گزینش یک رنگ صحیح برای مارک، وب سایت یا این که نرم‌افزار شما نیست، البته تمرکز شما می بایست روی خویش برندتان باشد! تصویر مارک یا این که نرم‌افزار‌تان را دنبال فرمائید، رنگ مطلوب را پیدا خواهید کرد.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: