اپلیکیشن ساز چیست و چرا اپلیکیشن ساز را استفاده کنیم؟
نوشته شده توسط : عباسی


یک سری سال پیش بود که بازار برنامه‌های گوشی داشت به شدت داغ می‌شد و ما عقب بودیم  طراحی اپلیکیشن ازش و کلی مجال‌های فروش و جذب مشتریان نو رو از دست داده بودیم. این در حالی بود که رقبای ما داشتن از این مجال به کارگیری می‌کردن و به مجموع نقاط جمهوری اسلامی ایران خدمت میدادن و تولید ها و سرویس ها‌شون رو می‌فروختن.

سال ۱۳۹۴ ما هم تصمیم گرفتیم برای کمپانی‌مون یه نرم‌افزار پباده سازی کنیم. خب اون موقع ما علم پباده سازی اپ رو نداشتیم و کارمندی هم نداشتیم که بتونه این فعالیت رو برامون انجام بده. براین اساس با یکی‌از کمپانی‌های همکار حرف کردیم اما حقیقتا ارزش‌ها نجومی بود. از یکسری کمپانی دیگه هم بها گرفتیم اما برای یه برنامه که بتونیم توش خودمون و سرویس ها‌مون رو معرفی کنیم بایستی به طور معدل چیزی حدود ۲۰ میلیون تومن هزینه می‌کردیم!

با مشاوره با دوستان و همیاران به یک سری نرم افزار‌نویس که به طور آزاد (فریلنس) فعالیت می‌کردن معرفی شدیم و پس از استعلام ازشون به قیمتی حدود ۶ میلیون تومن رسیدیم و قرار شد یکی اون اشخاص برامون اپلیکیشن رو با مبلغ ۶ میلیون تومن پباده سازی کنه!

اون نرم افزار نویس بعداز ۶ ماه هیچ اپی تحویل‌مون نداد و بعد از آن هم با کلی زد خورد و پادرمیانی و پرداخت پول اضافه اپی تحویلمون اعطا کرد که ۱۰ میلیون تومن و ۶ ماه براش هزینه شد و خیلی زیاد با پیشنهاد ما گوناگون بود و دست‌کم ۶ ماه دیگه به طور همزمان میخواست تا فعالیت رو تموم کنه. یعنی حدود دو برابر ارزش و برهه زمانی توافق گردیده اول!

چرا تمایل به ساخت و ساز نرم افزار ساز گرفتیم؟
همونطور که می‌دونید رسالت ما «ساختاردهی و بسط کسب‌وکار شماست» به خیال و خاطر همین همون موقع ما به تفکر تولید یک ساختار برای توسعه و گسترش کسب‌وکارهایی که مثل خودمون میانگین یا این که کوچیک بودن افتادیم که بتونن برنامه برای خودشون پباده سازی کنن که هم طوری پباده سازی گردیده باشه که کاربری که هیچ علم نرم‌افزار‌نویسی نداره هم بتونه باهاش فعالیت کنه و هم در حین خیلی کوتاهی فراهم بشه و هم هزینه پاره ای بخواد. این شد که حال روزی رسیده که میتونیم محصولی رو به همگی افرادی که میخوان در شغل‌شون پیشرو باشن ارائه بدیم.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: