NativeScript-Vue
نوشته شده توسط : عباسی

Vue.js کتابخانه‌ای برای ایجاد کرد رابط‌های کاربری اینترنت میباشد. در حالتی‌که می‌خواهید طراحی اپلیکیشن در مشهد از آن برای رابط‌های ساکن گوشی استعمال فرمایید، بایستی این شغل را با کادر‌ورک NativeScript-Vue اجرا دهید.

NativeScript سیستمی برای ایجاد کرد اپلیکیشن‌ها با به کار گیری از کامپوننت‌های رابط کاربری مستقر مثل iOS و اندروید میباشد، در حالی که NativeScript-Vue کادر‌ورکی بر روی NativeScript میباشد، و از کامپوننت‌ها و سینتکس Vue به کارگیری می‌نماید.

متفرقه

در قسمت پایانی، موضوعاتی را پوشش می دهیم که اساسی می‌باشند، البته غیرضروری میباشند یا این که در گروه‌بندی بالا قرار نمی‌گیرند.

پیشرفت افزونه

چنانچه می خواهید از امکان‌های Vue در پروژه‌های خویش به کار گیری دوباره نمایید یا این که به اکوسیستم Vue امداد فرمایید، می توانید از خصوصیت‌های قابل نصب تحت عنوان افزونه Vue استعمال نمایید.

برنامه خردسالان

در‌حالتی که شغل شما کارتون‌سازی میباشد، سیستم transitionی Vue را پژوهش فرمائید که بخشی از هسته Vue میباشد. Transitionها به شما اذن میدهند تا کارتن را هر وقت عنصرها به DOM اضافه می شوند یا این که از آن حذف می گردند جاری ساختن فرمایید.

نرم افزار‌های اینترنت پیش‌رونده (Progressive Web Apps)

اپلیکیشن‌های اینترنت پیش‌رونده (PWAs) مثل اپلیکیشن‌های اینترنت بی آلایش البته با خصوصیت‌های امروزی که تجربیات کاربری را بهبود می بخشند، میباشند. به عنوان مثال، یک PWA ممکن میباشد مشمول caching آفلاین، رندر سرور، ارسال اطلاعیه‌ها و غیره باشد.

اکثر امکان‌های PWA را می‌اقتدار به راحتی از روش افزونه Vue CLI 3 یا این که به کار گیری از کادر‌ورک‌هایی مثل Nuxt.js به اپ‌های Vue اضافه کرد، ولی هنوز هم بایستی تکنولوژی‌های کلیدی و service workerها را فهم نمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: